کارگر بازار‌روز میوه و تره‌بار به اتهام آزار و اذیت شیطانی سه دختر در پایتخت بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۷۴

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چهارم شهریور امسال دختر جوانی که منشی یک شرکت خصوصی بود با حضور نزد احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پسر آزارگری شکایت کرد.
با دستور قضایی، تحقیقات در دستور کار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: روز گذشته صبح از خانه بیرون آمدم و با سوار شدن به تاکسی به محل کارم در حوالی محله یوسف‌آباد تهران رفتم. بعد از پیاده شدن از تاکسی مسیری کوتاه را پیاده رفتم تا مثل هر روز به دفتر شرکت برسم. جوانی با بیرون آمدن از میان شمشادها سمتم آمد و نشانی پرسید که محل را به او نشان دادم. بعد به راهم ادامه دادم که همان جوان دوباره مقابلم ظاهر شد و برایم ایجاد مزاحمت کرد. سومین بار که برایم ایجاد مزاحمت کرد چاقو را زیر گلویم و دستش را مقابل دهانم گذاشت. او مرا به میان شمشادها کشاند و با تهدید به کشتن من و ضرب و جرحم مرا مورد آزار و اذیت شیطانی‌اش قرارداد که بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم جوان آزارگر فرار کرده بود. در آن محل خلوت هیچ‌کس صدای گریه‌ها و فریادهایم را نشنید که کمکم کند و نجاتم بدهد. بعد از آن به محل کارم رفتم و موضوع را به همکارانم گفتم و تصمیم به شکایت گرفتم.
در این مرحله چهره‌نگاری از متهم فراری انجام گرفت و جست‌وجوها برای دستگیری جوان آزارگر ادامه پیدا کرد تا این‌که در جریان تحقیقات معلوم شد دختر جوان دیگری نیز به همین شیوه در دام همان متهم فراری گرفتار شده و در کلانتری یوسف‌آباد شکایت کرده است. این دختر احضار شد و در جریان تحقیقات پلیسی گفت: محل کارم محله یوسف‌آباد است و منشی شرکتی هستم. اوایل تیر امسال بود. جوانی به بهانه پرسیدن نشانی از میان شمشادها سمتم آمد و بعد از ایجاد مزاحمت برایم با چاقو مرا به مرگ تهدید کرد و با ربودنم مرا به سمت شمشادها کشاند تا مورد آزار و اذیت قرار دهد که با وی درگیر شدم. در جریان درگیری با همان چاقویی که دست متهم بود ضربه‌ای به پهلویش زدم که زخمی شد و توانستم فرار کنم.
همین سرنخ‌ها کافی بود که ماموران احتمال دهند متهم آزارگر باید در همان حوالی تردد داشته باشد. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند در صد متری محل حادثه بازار‌روز میوه و تره‌باری وجود داد که در آنجا تعدادی پسر مجرد کار می‌کنند. آنجا را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند که از میان پسرانی که آنجا کار می‌کنند پسر 26 ساله‌ای به نام محمد شباهت بسیاری به تصویر چهره‌‌نگاری‌شده از جوان آزارگر دارد. ماموران از دو شاکی خواستند فرد مظنون در بازار‌روز را شناسایی کنند. آنها کمی دورتر قرار گرفتند و بعد از دیدن کارگران آنجا با دستانی لرزان جوانی را نشان دادند که همان مظنون اصلی پلیس بود. چند روز پیش متهم با دستور قضایی بازداشت شد. جوان آزارگر در جریان تحقیقات قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منکر جرایمش شد و گفت: همکاری به نام سعید دارم که شباهت بسیاری به من دارد و مشتریان همیشه ما دو نفر را اشتباه می‌گیرند و گمان می‌کنم فرد آزارگر همان سعید باشد که اکنون چند هفته‌ای است برای کار به مرکز بازار‌روز دیگری رفته است.
همچنین دختر نوجوان دیگری که در دام متهم افتاده بود در پلیس آگاهی او را از روی چهره و صدایش مثل دو شاکی دیگر شناسایی‌اش کرد.
این در حالی بود که آثار ضربه چاقویی که یکی از شاکیان به بدن متهم وارد کرده از سوی پلیس روی بدن متهم بررسی و تایید شد. تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها