پینین فارینا شرکتی با زمینه‌های کاری متفاوت است و جدیدترین پروژه آن‌هم به دنیای قطارها مربوط می‌شود! به گزارش پدال، این خانه طراحی ایتالیایی از قطاری جدید رونمایی کرده که از 22 شهریور در سوئیس سرویس‌دهی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۲۴۸

این طراحی حاصل تلاش‌های خانه طراحی پینین فارینا است که از بخش خودرویی این شرکت که هایپرکار تمام الکتریکی باتیستا را تولید کرده جدا است.
این قطار جدید شهرهای مونترکس و اینترلاکن سوئیس را به هم متصل خواهد کرد و ظاهر مدرن و تازه‌ای دارد.
از جنبه‌های جالب‌توجه قطار یاد شده این است که پنجره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انعکاس‌ها را حذف می‌کنند. بنابراین مسافران می‌توانند به آسانی تصاویری از دنیای بیرون را ثبت کنند و از بابت انعکاس نگرانی نداشته باشند. این قطار همچنین تمامی استانداردهای ایمنی سوئیس را پاس کرده است.
مونتروز اوبرلند، مدیر شرکت راه‌آهن سوئیس می‌گوید: برای تولید این قطار که «گلدن پس اکسپرس» نام دارد، با چالش فنی خاصی روبه‌رو بودیم زیرا این یک بخش جدیدی در حوزه کاری ما بود.
ما همچنین می‌خواستیم این یک قطار توریستی زیبا و ظریف باشد. به همین خاطر است که کار را به پینین فارینا به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی دنیا سپردیم.
مدیر پروژه پینین فارینا هم اظهار داشته است: روبه‌رو شدن با استانداردهای ایمنی جدید به‌جای آن‌که باعث محدودیت ما شود باعث خلاقیت شد.
وی ادامه می‌دهد: در هر پروژه‌ای، خواه خودرو، حمل‌ونقل یا معماری باشد هدف ما تولید اشیای زیبا و غلبه بر موانع فنی یا قانونی است. ما قطاری طراحی کرده‌ایم که تجربه سفر فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها