دیروز هم مثل هر روز خبرگزاری‌ها نوشتند که فلان کتاب منتشر شده و فلان کتاب قرار است منتشر شود، برخی هم تجدید چاپ شده‌اند. با این اوضاع کاغذ و بازار کتاب و به تبع آن داستان‌های غم‌انگیز قیمت کتاب خبرها را باز کردیم تا ببینیم کتاب مورد نظرمان که جایش در قفسه خالی است، چه قیمتی دارد و دیدیم بله... انگار قیمت کتاب هم به سرنوشت دلار و طلا مبتلا شده و دیگر مثل سابق در اعلام خبر انتشار و تجدید چاپ‌ها گفته نمی‌شود. باید برویم کتابفروشی و شوکه شویم، بعد هم خرید کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۲۳

احتمالا خودش هند و کتابش اینجا
علیرضا قزوه، شاعر کشورمان و رئیس سابق دفتر آفرینش‌های هنری که قرار بود از هند برگردد و دوباره مشغول فعالیت در این کشور شود، کتاب تازه‌ای را در سوره مهر منتشر کرده است. هرچند مطمئن نیستیم که قزوه الان هند است یا ایران، اما باید بگوییم او در این اثر که «صاحب دل» نام دارد، مجموعه‌ای از سروده‌های شاعران فارسی‌زبان از کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان را گرد هم آورده که نمونه منسجم و خوبی است برای آشنایی با فضای شعر آیینی سه کشور هم‌زبان در قالب رباعی.
تجدید چاپ کتاب آقای فروغی
کتاب سیر حکمت در اروپا اثر محمد‌علی فروغی از جمله آثاری است که اصولا به افرادی که قصد دارند خواندن فلسفه غرب را شروع کنند، توصیه می‌شود. آن‌طور که خبرگزاری مهر نوشته چاپ هفتم جلد اول این کتاب دو جلدی به زودی روانه بازار کتاب می‌شود.
سیر حکمت در اروپا را محمدعلی فروغی در سال 1310 منتشرکرده‌ بود و نخستین کتاب منظم و دقیق از فلسفه غرب را محمدعلی فروغی در سال 1318 چاپ مجددکرد. این کتاب شامل سه جلد است و نشر نیلوفر آن را منتشر خواهد کرد.
اسمش همین است!
این روزها کتاب تازه مصطفی مستور به نام «معسومیت» هم به بازار آمده است؛ با همین سین و ایراد تایپی و املایی در کار نیست. آنقدر این موضوع بازتاب داشته که ناشر هم گفته باباجان اسم کتاب همینه! و تمام. کتاب 192 صفحه است و قیمتش هم 28500 تومان است. نشر مرکز هم با توجه به این‌که ناشر گرانی است و اغلب کتاب‌هایش قیمت‌های بالایی دارند، کتاب مستور را با قیمت مناسبی عرضه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها