گفت‌وگوی جام‌جم با وکیل قربانی کودک‌آزاری در کرمانشاه

دختر 5 ساله قربانی آزار مدیرعامل

متهم پرونده آزار دختر‌بچه پنج ساله در کرمانشاه با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی بازداشت شد. به گفته پدر این کودک، رد 19 ضربه روی بدن این دختر بچه دیده شده است.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۸۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، هفته گذشته مردی با مراجعه به دادستانی کرمانشاه با طرح شکایتی مدعی آزار و اذیت دختر پنج ساله‌اش توسط مدیرعامل شرکت محل کارش شد. این مرد در شکایت خود گفت: من به عنوان سرایدار در یک شرکت تولیدی کار می‌کنم. مدیرعامل شرکت، دختر پنج ساله‌ام را با خود به منطقه‌ای جنگلی برده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.
وی ادامه داد: از این مرد شکایت و دادستان هم از دخترم تحقیق کرده است. بعد از این شکایت مدیرعامل ما را از سرایداری بیرون کرد.
مصطفی احمدیان که به صورت رایگان وکالت پدر این دختربچه را قبول کرده است، درباره جزئیات حادثه به جام‌جم گفت: روز حادثه متهم، این دختربچه را از آغوش مادرش می‌گیرد و با خود می‌برد که بعد از بازگشت ،پدر و مادرش متوجه کبودی روی بدن دخترشان می‌شوند. در این پرونده بحث تجاوز مطرح نیست و اتهام کودک‌آزاری مطرح شده است. همچنین معتقدیم او مرتکب آدم‌ربایی شده که با توجه به سن کودک باید به اشد مجازات محکوم شود.
وی ادامه داد: دختربچه می‌گوید؛ متهم او را به منطقه‌ای جنگلی که کسی آنجا نبوده، برده و لباس‌هایش را از تنش خارج کرده است، اما متهم در دفاعیاتش گفته است: من بچه‌ای ندارم و دختربچه را مثل فرزند خودم دوست داشتم. به او قول داده بودم برایش عروسک بخرم. به همین خاطر روز حادثه او را به پارک بردم و بازی کرد. بعد هم آب روی لباسش ریخت که به خاطر آن لباس‌هایش را بیرون آوردم.
احمدیان خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه اول دادسرای کرمانشاه مطرح است و روز چهارشنبه برای متهم قرار وثیقه 500 میلیونی صادر شد که به خاطر عجز از تودیع وثیقه به زندان رفت. بعد از این شکایت به شاکی و همسرش اجازه ورود به شرکت داده نشد و درخواست کرده‌ایم آنها بتوانند وارد شرکت شوند و وسایل خود را از اتاق سرایداری بیرون ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها