قیمت کالای اساسی برای هیئات‌ مذهبی در ایام مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۳۸
اعلام قیمت کالای اساسی برای هیئات‌ مذهبی

به گزارش جام جم آنلاین، قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: برای ایام ماه محرم و صفر پیش بینی شده است که کالاهای اساسی مورد نیاز هیئات مذهبی با قیمت مصوب و حتی با کمتر از نرخ مصرف کننده به دست این بخش برسد.

حسن حنان افزود: برای این ایام 30 هزار تن برنج، 30 هزار تن روغن، 15 هزار تن شکر، 10 هزار تن گوشت قرمز و 10 هزار تن گوشت مرغ در نظر گرفته شده است که با قیمت مصوب در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد و شرایط حمل آن به استان های مختلف فراهم شده است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم برنج 1121 هندی برای هیئات مذهبی 6300 تومان و هر کیلوگرم شکر 3000 هزار تومان است اما قیمت روغن با کمتر از قیمت کارخانه توزیع میشود به طوری که قیمت روغن حلب 16 کیلوگرمی 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت مصرف کننده به دست هیئات مذهبی میرسد.

حنان تصریح کرد: قیمت 3 هزار تومانی در نظر گرفته شده برای هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه است و از بابت حمل این محصول به استانها هزینه ای از هیئات مذهبی گرفته نمی شود.

قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران یاد آور شد که چای و قند به نرخ تنظیم بازاری نیز در اختیار هیئات مذهبی قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، قیمت در نظر گرفته شده برای هر کیلوگرم مرغ برای این مراسم 12500 تومان و گوشت گوساله وارداتی 55 هزار تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها