رئیس قوه قضاییه با تاکید بر این‌که ما در برخورد با مفاسد، هیچ خط‌قرمزی جز اجرای قانون نمی‌شناسیم، گفت: مصمم هستیم که با همه افراد حتی یقه‌سفیدها که فکر می‌کنند خط‌قرمز هستند و می‌توانند قانون را با استفاده از روابط و نفوذ خود دور بزنند، برخورد کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۲۸

به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضایی خاطرنشان کرد: اجرای عدالت باید به‌گونه‌ای باشد که مردم آن را احساس کنند. این‌که برخی می‌گویند به هر حال یک طرف از اجرای عدالت قضایی، ناراضی خواهد بود، حرف کامل و دقیقی نیست، زیرا عدالت، امری فطری است و کسانی هم که به ظاهر از یک حکم ناراضی باشند، در خلوت خود از اجرای عدالت احساس رضایت می‌کنند. رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که امروز برای ما مهم‌ترین آموزه غدیر، اجرای عدالت است، به عزم دستگاه قضایی برای برخورد با همه مظاهر فساد و تبعیض اشاره و تصریح کرد: همکاران بنده در دستگاه قضایی و همه مجریان قانون بدانند که اجرای عدالت، رضای خدا و مردم را در پی خواهد داشت و ناراضی بودن عده‌ای قلیل، به هیچ عنوان تعیین‌کننده و اثربخش نیست.
باید از انگلیس، خسارت بگیریم
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، رفع توقیف نفتکش گریس ـ ۱ با حکم دیوان‌عالی جبل‌الطارق را نمونه‌ای از شکست دشمن در روزهای اخیر دانست و تاکید کرد: این میزان از توقیف، صرفا با آزادسازی جبران نمی‌شود، بلکه باید با پیگیری‌های حقوقی، خسارت دریافت شود تا درس عبرتی باشد برای همه آنها که بر‌خلاف موازین بین‌المللی اقدام می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها