سوالات خود را به نشانی clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۶۶

تکبیر پاکزاد:
آیا می‌توانم از یک ویدئو روی دستگاه اندرویدی خود عکس بگیرم؟

کلیک:
بله، روشی بسیار ساده برای این کار وجود دارد که تقریبا از قابلیت‌های پیش‌فرض موجود در سیستم‌عامل اندروید است. این روش بسیار ساده است و با استفاده از آن می‌توانید به‌سادگی تصویری از دل یک فیلم در حال پخش روی دستگاه خود برداشت کنید. کافی است این مراحل را دنبال کنید:
ویدئوی مدنظر خود را روی دستگاهتان پخش کنید.
در بخشی که می‌خواهید از آن عکس بردارید، تصویر را با استفاده از گزینه Pause متوقف کنید.
در این شرایط با توجه به نسخه اندروید دستگاه خود، در بالا یا پایین صفحه، آیکونی به شکل یک دوربین خواهید دید. با کلیک کردن روی آیکون، دستگاه شما تصویری از آن فریم فیلم شما برداشت کرده و این تصویر را در گالری تصاویر شما ذخیره خواهد کرد.

آرمین انصاری:
در طول یک سال اخیر، تحریم‌های آمریکا موجب شده بسیاری از نرم‌افزارهای مختلف برای آیفون من قابل دسترس نباشد. با وجود این دیروز دیدم یکی از دوستانم نرم‌افزارهای مختلف را بدون دردسر روی تلفنش دارد، در حالی که برای این کار از VPN استفاده نکرده بود. این مشکل بیشتر برای نرم‌افزارهای ایرانی اذیت‌کننده است، آیا راهی برای رفع آن وجود دارد؟

کلیک:
این مشکل بسیار بزرگ، راهکاری بسیار ساده دارد. در حقیقت این روش به نوعی دور زدن ساختار موردنیاز برای اجرای یک‌نرم‌افزار است و به واسطه آن می‌توانید یک نسخه از وب‌سایت مدنظر خود را در قالب یک نرم‌افزار همراه در اختیار داشته باشید. البته نکته بسیار مهم این است که شرکت ارائه‌کننده نیز باید چنین قابلیتی را برای ساختار کاری خود اعمال کرده باشد که بیشتر شرکت‌های ایرانی این کار را انجام داده‌اند تا باوجود تحریم‌های اعمال شده، همچنان به کاربران خود که سیستم‌عامل iOS را به‌عنوان انتخاب اصلی خود برای تلفن همراه در اختیار دارند، خدمت‌رسانی کنند.
برای ایجاد یک گزینه دسترسی سریع به نرم‌افزار باید این مراحل را انجام دهید:
مرورگر وب خود را باز کنید و به صفحه مدنظر خود بروید. در دستگاه‌های iOS، بهترین گزینه برای شما استفاده از مرورگر Safari است.
یک نوار در پایین صفحه مرورگر شما وجود دارد که Share نام دارد، روی آن کلیک کنید.
گزینه Add to home Screen را انتخاب کنید تا این گزینه روی دستگاه شما فعال شود.
گزینه‌ای به نام Add در بالای صفحه قابل مشاهده خواهد بود و با کلیک کردن روی آن می‌توانید فرآیند ایجاد دسترسی سریع را تکمیل کنید. به این ترتیب یک آیکون در صفحه اصلی شما ایجاد شده است که حکم دسترسی سریع به سیستم یاد شده را دارد و شما را از نصب نرم‌افزار روی دستگاهتان بی‌نیاز کرده و خدمات مشابه را برای شما فراهم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها