به غیر از لپ‌تاپ جدید، سامسونگ در کنفرانس امسال از یک تبلت نیز رونمایی کرد. محصول جدیدی از خانواده گلکسی تب با نام اس6.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۶۳

نکته ناراحت‌کننده در مورد تبلت‌های اندرویدی، ضعف چشمگیر آنها در برابر گوشی‌های هوشمند بود، یعنی اتفاقات جدیدی که در گوشی‌های پرچمدار روی می‌داد، هیچ وقت وارد دنیای تبلت‌ها نمی‌شد، اما انگار سامسونگ در تبلت جدیدش نمی‌خواهد یک شکست دیگر را تجربه کند، چراکه از نظر سخت‌افزاری گلکسی تب اس6 با نوت10 برابری می‌کند. این تبلت از چیپست اسنپ‌دراگون 855، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی استفاده می‌کند. همچنین مانند نوت 10 در این تبلت نیز قابلیت پشتیبانی حرفه‌ای از قلم هوشمند اس پن وجود دارد.
این تبلت 10 و نیم اینچی تصویری با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل با نسبت تصویر 16 به 10 را در اختیار کاربرش قرار می‌دهد. همچنین نخستین تبلت سازگار با +HDR10 است که یک استاندارد تصویری به حساب می‌آید. در این استاندارد، تصاویر با کنتراست بالاتری نمایش داده می‌شوند که باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر دیده شوند. پیش از این سامسونگ توانسته بود با گوشی گلکسی اس10 این عنوان را با یک گوشی به دست بیاورد.
نکته دیگر در مورد باتری بسیار قدرتمند این تبلت است. این دستگاه از یک باتری 9600 میلی‌آمپری استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا 9 ساعت کار مداوم تبلت شما روشن بماند. همچنین استفاده از یک تراشه کم‌مصرف، زمان روشن ماندن دستگاه در حالت استندبای را تا 48 ساعت تامین می‌کند.
اگر دنبال دوربین قوی در این تبلت هستید باید امید شما را ناامید کنیم، چراکه یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه تنها حسگر به کار رفته در این دستگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها