خبر اتحاد و همکاری دوباره مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو، با استقبال بالای منتقدان روبه‌رو شده و از آن به‌عنوان اتحادی دلپذیر اسم می‌برند، که همگان مدت‌ها چشم انتظار آن بوده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۷۳

در حالی که هنوز همکاری جدید این دو به نام «ایرلندی» روانه پرده سینماها نشده، خبر از همکاری این دو در درام دلهره‌آور و پررمزوراز «قاتلان ماه گل» می‌رسد. دنیرو خبر را تایید کرده و گفته مذاکرات بین او و اسکورسیزی و کمپانی پارامونت ادامه دارد. او به طور تلویحی اعلام کرده حضورش در فیلم قطعی است.
فیلم با نگاهی به رمان جنجالی و پرخواننده دیوید گران ساخته می‌شود و اریک روث وظیفه نگارش فیلمنامه را به‌عهده دارد. داستان در دهه 20 میلادی و در بین مردم قبیله سرخپوست اوساگه اتفاق می‌افتد. بعد از کشف چاه‌های نفت در منطقه محل زندگی این قبیله، اهالی قبیله به شکل مرموزی به قتل می‌رسند. با اضافه شدن کشته شدگان، اداره تازه تاسیس اف‌بی‌آی وارد عمل می‌شود تا راز پشت پرده این قتل‌ها را کشف کند.
از این اتفاق به‌عنوان یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های تاریخ آمریکا اسم می‌برند. براساس شنیده ها، دنیرو نقش منفی فیلم را به‌عهده دارد و در قالب شخصیت بیل هیل ظاهر خواهد شد. هیل، قاتل سرخپوستان قبیله اوساگه بود. این روزها اسکورسیزی در حال صحبت و مذاکره با روسای این قبیله قدیمی است، تا سنت‌های آنان را به شکل درستی در فیلمش به تصویر بکشد./ اسکرین اینترنشنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها