راننده مسافربر جزئیات قتل در بزرگراه را تشریح کرد

برق طلا، جان مسافر زن را گرفت

برق طلاهای زن مسافر، راننده را وسوسه کرد تا جنایتی هولناک را رقم بزند. جنایتی که راز آن خیلی زود فاش شد و قاتل را در برابر مجازات مرگ قرار خواهد داد. این هفته در «پشت صحنه یک جنایت» به پرونده قتل زنی در بزرگراه صیاد شیرازی پرداختیم که در ادامه، جزئیات جنایت و اعترافات قاتل را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۳۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم،روز چهارم مرداد امسال جسد زن 45 ساله‌ای که براثر ضربه‌های سنگ به سرش به قتل رسیده بود، در میان شمشادهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی کشف شد. چند ساعت از مرگ او می‌گذشت و خراش‌های روی دستانش نشان می‌داد با قاتل درگیر بوده تا خود را نجات دهد که نتوانسته بود. کیف و گوشی تلفن همراهش سرقت شده بود. همچنین قطعه سنگی اطراف محل حادثه پیدا کردند که نشان می‌داد این زن با همان سنگ به قتل رسیده است. با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف جسد تصاویری از مقتول به دست آوردند که سوار خودروی تاکسی بوده است. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد ناپدید شده، هویت مقتول شناسایی شد. شوهر این زن در تحقیقات گفت: همسرم روز حادثه طلاهایش را به بانک کارگشایی برد تا وام بگیرد اما ناپدید شد.
اوایل هفته جاری نیز راننده تاکسی 43 ساله فراری در خانه‌اش در شهرری شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی اولیه منکر قتل شد، اما در ادامه اعتراف کرد که زن مسافر را با انگیزه سرقت طلاهایش به قتل رسانده تا با فروش طلاها، بدهی‌اش به بانک بابت خانه اش را بپردازد و اکنون پشیمان است.
با اعتراف وی ماموران خانه‌اش را بازرسی کرده و کیف مقتول را همراه بخشی از طلاها و گوشی تلفن همراه زن جوان پیدا کردند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها