کد خبر: ۱۲۲۰۳۳۳
گردشگری با تورهای جذاب همیشه سفر

تور بالی

بالی یکی از جزایر زیبای اندونزی می باشد که هر ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران می باشد. این جزیره تمامی خواسته های شما از یک سفر لذت بخش را برآورده خواهد کرد و گذشته از جاذبه های گردشگری بالی، تفریحاتی که می توانید در این جزیره تجربه کنید بهترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد. به دلیل استقبال بسیاری از این جزیره تور های متنوعی به این جزیره برگزار می شود که می توانید متناسب با خواسته خود زمان تور را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که امکان سفر به صورت شخصی نیز به این جزیره امکان پذیر می باشد اما سفر با تور به دلیل مزیت های مختلفی که دارد بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. جاذبه های بسیاری در این جزیره ارزش دیدن خواهند داشت که برخی از این جاذبه ها ارزش تاریخی داشته و برخی به دلیل اهمیت گردشگری حائز اهمیت هستند. پیش از سفر به بالی بهتر است با مواردی آشنایی داشته باشید تا دچار سر در گمی نشده و از سفر خود لذت ببرید. مراکز متعددی اقدام به برگزاری تور بالی نموده اند اما از این میان باید بهترین آژانس را انتخاب نمایید. همیشه سفر یکی از بهترین آژانس های مسافربری است که امکان بهترین سفر را برایتان فراهم خواهد کرد.

بهترین زمان شرکت در تور بالی

یکی از مواردی که قبل از سفر باید در نظر داشته باشید شناسایی بهترین زمان سفر می باشد که عوامل متعددی بر تعیین بهترین زمان سفر به بالی موثر خواهد بود. یکی از موارد موثر بر تعیین وقت سفر را می توان آب و هوا دانست که در این رابطه می توان گفت: فصل بهار یکی از فصول پرگردشگر بالی می باشد که در این فصل بهترین آب و هوا را در بالی شاهد خواهید بود. فصل تابستان و زمستان کمترین گردشگر را داشته و این امر به دلیل گرمای تابستان و سرمای زمستان می باشد. در فصل پاییز آب و هوای بالی مناسب بوده و از جمله فصول پر گردشگر به شمار می آید. بیشترین تور بالی شرکت همیشه سفر نیز مربوط به فصول بهار و پاییز می باشد و به همین دلیل تور های پشت سرهم از این شرکت روانه بالی می شوند. از نظر تفریحات نیز می توان گفت: در فصل بهار و پاییز بیشترین تفریحات را می توانید در بالی شاهد باشید که یکی از بهترین تفریحات بالی را می توان به تفریحات آبی آن نسبت داد. تفریحات ساحلی بالی شما را به اوج هیجان خواهند رساند و بهترین تفریح برای افزایش آدرنالین خواهند بود.

تور بیروت

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، شهر بیروت لقب عروس شهرهای خاورمیانه را به خود دارد و یکی از زیباترین بندرهای دریای مدیترانه نیز محسوب می شود. توجه داشته باشید که این شهر با داشتن قدمت بسیار کهن خود نیز دارای آثار تاریخی بسیار باشکوهی می باشد. امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی به دنبال برگزاری بهترین تور بیروت هستند که یکی از معتبرترین این آژانس ها، آژانس مسافرتی همیشه سفر می باشد که شما نیز می توانید تور مورد نظر خود را به راحتی و بدون داشتن هرگونه نگرانی از وب سایت پیش روی خود رزرو نموده و در اولین فرصت به دست آمده از این شهر بازدید داشته باشید. از مهمترین مزایایی که گردشگران و توریست ها با رزرو تور بیروت از آژانس همیشه سفر می توانند به دست بیاورند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رزرو بهترین و لوکس ترین هواپیما
  • سفری بسیار اقتصادی
  • به همراه داشتن تور لیدرهای بسیار مجرب و حرفه ای
  • سفر در یکی از بهترین زمان ها به شهر بیروت
  • امکان و فرصت آشنایی با دوستان و همسفران بسیار خوش ذوق

جاذبه های دیدنی در تور بیروت

بهترین زمان برای رزرو تور بیروت هر فصلی از سال می باشد چرا که شهر بیروت با داشتن آب و هوای بسیار معتدل و مدیترانه ای خود توانسته است شرایط را برای گردشگران و مسافران زیادی فراهم کند. در نظر داشته باشید که دلیل اصلی بازدید گردشگران از شهر بیروت جاذبه های طبیعی و دیدنی آن می باشد که از مهمترین و بارزترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کلیسای جامع سنت جورج مارونی: یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی شهر بیروت کلیسای جامع سنت جورج مارونی می باشد که در میدان ساعت این شهر واقع شده است و تاریخ تاسیس آن به سال 1884 باز می گردد.
  • غار جعیتا: یکی از جاذبه های طبیعی واقع در شهر بیروت که معمولا در لیست بازدید تور بیروت می توان اسم آن را مشاهده کرد می توان به غار جعیتا اشاره نمود. این غار از سنگ آهکی تشکیل شده است و یکی از طولانی ترین غارهای موجود در خاورمیانه می باشد که دیدن آن خالی از لطف نمی باشد.
  • مسجد محمد امین: یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری و مذهبی این شهر، مسجد محمد امین می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و در سال های 2002 و 2007 بنا شده است که بسیاری از نمازگزاران اهل سنت در این مسجد به نماز خواندن می پردازند. این مسجد با داشتن شکوه خود توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است.

اودسا، یکی از جاذبه های دیدنی کشور اکراین

تورهای تفریحی یکی از بهترین فرصت ها هستند تا تفریحاتی عالی و جذاب داشته باشید. تور اکراین یکی از بهترین تورهای تفریحی است که در آن می توانید از جاهای دیدنی این کشور زیبا دیدن کرده و سفری خوب و خاطره انگیز را برای خود و اطرافیان رقم بزنید. اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری بسیار و همچنین آب و هوای خوب و عالی هر ساله گردشگران زیادی آن را برای دیدن انتخاب می کنند. آژانس همیشه سفر، در خدمت شما هموطنان عزیز است تا برای شما خاطراتی خوش را رقم بزند. آژانس همیشه سفر مجری برگزارکننده تور اکراین است و شما می توانید با خیال راحت با این تور به کشور زیبای اکراین سفر کنید. در تور اکراین که توسط این آژانس برگزار می شود، برنامه های ویژه ای را برای هر روز شما در نظر گرفته است و با استفاده از تور لیدرهای داخل شهری و برون شهری، شما می توانید مکان های دیدنی این کشور زیبا را ببینید و لذت ببرید. اگر تعطیلات نزدیک است و شما نیز تا به حال به کشور اکراین سفر نکرده اید، وقت را از دست ندهید و این کشور زیبا را با آژانس همسفر ببینید و لذت ببرید.

اودسا یکی از زیباترین شهرهای اکراین است. شهر اودسا یکی از شهرهای ساحلی و زیبای کشور اکراین است که از زمان جنگ جهانی دوم باقی مانده است. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای ساحلی در کرانه دریای سیاه است و یکی از شهرهای بندری کشور اکراین به حساب می آید. بنابراین در تور اکراین حتما دیدن این شهر را از دست ندهید و از جای جای آن دیدن کرده و لذت ببرید. این شهر در فصل تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید و گردشگران می توانند در سواحل این شهر لذت ببرند. در کنار ساحل زیبای این شهر انواع کافه ها، تئاترها، رقص ها و سالن های باله وجود دارد که گردشگران در آن می توانند به تفریح بپردازند و نهایت لذت را ببرند. در کوچه پس کوچه های این شهر نیز معماری های جالب خانه ها و ساختمان ها را می توانید ببینید. پله های این شهر بسیار جالب و جذاب هستند و از ابتدای شهر آغاز شده و تا ساحل نیز ادامه پیدا می کنند که می توانید در تور اکراین این پله های جذاب و دیدنی را ببینید.

شهر کیف، یکی از بزرگترین و دیدنی ترین شهرهای اکراین

کیف پایتخت کشور اکراین است و یکی از بزرگترین شهرهای این کشور به حساب می آِید و بیشتر گردشگران در تور اکراین از این شهر دیدن می نمایند. کیف علاوه بر اینکه مرکز سیاسی و اجتماعی کشور اکراین محسوب می شود دارای طبیعتی سرسبز و زیبا است. در کیف انواع کلیساها و اپراها وجود دارند که بازدیدکنندگان به راحتی می توانند از آنها دیدن کرده و لذت ببرند. خیابان های این شهر نیز مملو از مغازه ها و مکان های دیدنی است و اگر با تور اکراین به این کشور سفر می کنید حتما در پیاده روها و خیابان های این کشور راه بروید و قدم بزنید. شهر کیف همچنین دارای عمیق ترین متروی جهان نیز می باشد که دیدن آن خالی از لطف نمی باشد. میدان استقلال کیف، باغ گیاه شناسی کیف، هیدروپارک کیف، مجسمه بارانی، موزه ملی چرنوبیل، موزه بولگاکوف و صومعه لاورا از دیدنی های این شهر زیبا هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها