مهندس جوان که بعد از فوت خواهرش دچار افسردگی شده بود بعد از دعوا با همسرش و قهر او از خانه، خود را از پنجره طبقه هفتم ساختمان پایین انداخت.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۱۳


به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 9 و 15دقیقه صبح سوم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری شهرک قدس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از سقوط مرگبار فردی از طبقه هفتم ساختمانی در شهرک قدس خبر داد. ماموران مشاهده کردند که جسد متعلق به مردی 35ساله ساکن طبقه هفتم همان ساختمان است.
بررسی‌های اولیه پلیس نشان دادکه این مرد از پنجره طبقه هفتم که خانه‌اش بوده خود را پایین پرت کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. در این مرحله ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که مشخص شد مرد فوت شده مهندس جوانی بوده که همراه همسرش ساکن طبقه هفتم بودند.
دیروز ماموران به تحقیق از همسر این مرد پرداختند که معلوم شد، شوهرش دو سال پیش خواهرش را از دست داده و به‌دلیل ارتباط عاطفی که با او داشته، دچار ناراحتی‌های روحی شده که همین موضوع باعث بروز مشکلات و اختلاف‌هایی در زندگی‌شان شده است. «شب قبل از خودکشی با هم دعوا کرده و من خانه را ترک کردم. فکر نمی‌کردم او دست به چنین اقدامی بزند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها