همین که اول هفته می‌نویسیم «یکی بود یکی نبود» چشم روی هم نگذاشته، می‌بینیم شد «قصه ما به سر رسید». یعنی یک هفته به همین سرعت و مثل برق و باد می‌گذرد و تا به خودمان می‌آییم، می‌بینیم باز هفته‌ای رفته و هفته‌ای آمده. در این بین هم هی ما دنبال سوژه بوده‌ایم و هی امیدوار به این‌که گزارش‌هایمان مفید بوده باشد. حالا هم یک پنجشنبه دیگر آمده، هر چند از همین حالا خیز برداشته‌ایم برای روز جمعه و فکر می‌کنیم در آن روز تعطیل گرامی به تحریریه که آمدیم چه کنیم برایتان، اما هرچه باشد امروز مهم‌تر است، اول باید این دم را بگذرانیم و بعد برویم سراغ فردایمان... نه پس‌فردایمان. خب پس زودتر برایتان بگویم امروز چه خبر است، روزهای بعد هم خدا بزرگ است، می‌گردیم و سوژه‌های خوب پیدا می‌کنیم برایش.
کد خبر: ۱۲۱۹۶۱۰

امروز در صفحه 9 ، آذر مهاجر باز هم رفته سراغ موضوع کاغذ، بله خودمان هم می‌دانیم که این اتفاق جدیدی نیست، هر هفته می‌رویم سراغ این موضوع و از هر سه گزارشی هم که بنویسیم لااقل دوتایش را همین مهاجر نوشته است. او امروز هم هر چند رفته سراغ کاغذ اما گزارش ابعاد دیگری هم دارد. در تازه‌ترین گزارشی که وزارت ارشاد منتشر کرده، با فهرست بلندبالایی از مجلاتی روبه‌روییم که کاغذ می‌گیرند و روی گیشه نیستند. به این ماجرا بسیار پرداخته شده اما مهاجر رفته سراغ یکی از افرادی که اتفاقا برای سینمایی‌ها چهره آشنا و مدیر موفقی است. نام این مدیر و خانواده‌اش در فهرست منتشر شده حکایت از آن دارد که خانوادگی صاحب چندین و چند مجله‌اند که اتفاقا روی دکه هم خبری از حضورشان نیست! بخوانید آنچه میان همکارمان و آقای مدیر رفته است.
در صفحه 10 هم برایتان مطلب داریم درباره فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» تازه‌ترین فیلم نرگس آبیار که پدیده مهم جشنواره فیلم فجر دوره گذشته هم بود و اتفاقات خوبی برایش رخ داد. در واقع بهتر است بگوییم کلی سیمرغ درو کرد. حالا رویا سلیمی نوشته است که این فیلم که چه مسیری را رفته، نقاط قوت و ضعفش چه بوده و در چه حد موفق شده است.
همین صفحه کناری هم که مثل هر روز سینماست. علی رستگار رفته سراغ اکران‌شده‌ها و اکران‌نشده‌های امسال و بررسی‌شان کرده است. از تیترش هم معلوم است، ماجرا چیست. با اجازه شما همه فیلم‌های بفروش اکران شده‌اند و حالا گیشه مانده با فیلم‌هایی که فروش چندانی نخواهند داشت و ... بقیه‌اش هم دیگر مشخص است.
صفحه 12 پنجشنبه‌ها هم مثل پایان گزارش قبلی، همیشه مشخص است و برنامه ثابتی دارد. کیکاووس زیاری و بهترین‌های سینمای جهان منتظرند تا بخشی از زمان پنجشنبه‌تان را با مهم‌ترین خبرهای این حوزه بگذرانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها