پیش‌فروش بلیت نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» به کارگردانی هادی قضات و رهبری ارکستر نصیر حیدریان از ٢٥ تیر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۵۴

این خبر را مهر منتشر کرده و نوشته بیش از ١١٥ هنرمند و خواننده اپرا در حوزه‌های مختلف در تدارک آماده‌سازی نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها هستند. اشک‌ها و لبخندها اولین‌بار در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و به محبوبیت و شهرت زیادی در جهان دست پیدا کرد. این نمایش موزیکال پیش از این در ایران و در سال ١٣٩٢ به کارگردانی هادی قضات در تالار وحدت روی صحنه رفت که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد. هادی قضات قرار است این بار اشک‌ها و لبخندها را با اجرایی متفاوت روی صحنه ببرد.
٩ قطعه آوازی با همراهی گروه فرم و حرکت، نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها را روایت می‌کنند. این در حالی است که نصیر حیدریان رهبری ارکستر نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها را به عهده دارد. او همراه ۵۰ نوازنده، ۸۰ خواننده کر و ۲۰ خواننده / بازیگر در این نمایش حضور خواهد داشت.
موسسه «نوای چنگ فرزانه» مسؤولیت برگزاری نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها را برعهده دارد و بلیت‌ آن در سامانه ایران کنسرت عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها