کشف خودروهای لوکس از یک خانه روستایی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پنج دستگاه خودروی لوکس خارجی به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال از یک خانه روستایی در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۲۸
کشف خودروهای لوکس از یک خانه روستایی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مبارزه با مخلان نظم و امنیت اقتصادی در بازار خودرو که درصدد ترانزیت خودروهای خارجی و قاچاق به داخل کشور بدون کسب مجوز و سیر مراحل قانونی دارند، در اولویت ناجاست.

وی افزود: در این راستا مأموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر از مخفیگاه و محل نگهداری چند دستگاه خودروی لوکس خارجی مطلع شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: این خودروها در یک روستا خارج از محدوده شهر ملایر نگهداری می‌شدند که با هماهنگی مرجع قضائی از محل بازدید به عمل آمده و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

کامرانی صالح گفت: مأموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر در این عملیات علاوه بر توقیف خودروهای لوکس، یک متهم را دستگیر کرده و با تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
طوفان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
۰
۰
باسلام . خوب آخه چرا برای ملت شریف ایران خودروی خارجی آرزو شده در حالی ك كشورهای همسایه با پنجاه میلیون میتوان لوكس ترین خودرو خارجی را خریداری كرد .كاهش چشم گیر آلودگی هوا . استانداردهای خوب . راحتی و امنیت و آسایش و آپشن و...را با پراید پنجاه میلیونی نمیتوان كسب كرد. مردم ایران حق انتخاب خودرو را ندارند یا پراید بخر یا دیگه حق انتخاب نداری ب بهانه یك میلیون نفر كه براشون اشتغال ایجاد شده ماهانه و سالانه كشتارگاهی ده ها میلیونی و صدها میلیونی داریم... ایا حق مردم ایران این است؟
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها