فروش نوزاد دختر 48 میلیون تومان!

ماجرای فروش نوزاد سه روزه به زوج نازا، با تیزهوشی حراست بیمارستان فاش شد. این زوج قرار بود، نوزاد دختر را 48‌میلیون تومان بخرند اما پدر نوزاد بعد از تولد نوزادش به ترکیه رفت.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۶۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 22 سه‌شنبه چهارم تیر امسال کارمند حراست یکی از بیمارستان‌های تهران با مراجعه به ماموران اعلام کرد؛ نوزادی یکم تیر در این بیمارستان متولد شد و امروز زن و مردی برای تحویل گرفتن او به بیمارستان مراجعه کردند که احتمال می‌دهیم آنها پدر و مادر واقعی این نوزاد نباشند.
ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند که این نوزاد در هفته 34 بارداری به دنیا آمده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. در ادامه از زوجی که مدعی بودند، نوزاد متعلق به آنها است تحقیق کردند که خیلی زود مشخص شد، آنها دروغ می‌گویند.
مرد جوان پس از افشای ماجرای نوزادفروشی گفت: ما ده سال پیش ازدواج کرده اما صاحب فرزند نمی‌شدیم، برای بچه‌دار شدن اقدامات زیادی انجام داده و مبالغ بسیاری هزینه کردیم اما اقداماتمان مؤثر واقع نشد. با واسطه یکی از دوستانم در شهرستان با زن 38 ساله‌ای آشنا شدیم که مدعی بود می‌تواند نوزادی را برایمان بخرد، با این زن در تهران قرار گذاشتیم که وی مدعی شد، خانواده‌ای را می‌شناسد که می‌خواهند فرزندشان را پس از زایمان بفروشند و سپس به ترکیه بروند. این زن ادعا کرد، نوزاد پس از زایمان تحویل ما می‌شود و ثبت مشخصاتش در شناسنامه ما صورت می‌گیرد. قرار بود در برابر دریافت 48 میلیون تومان، این‌کار را انجام دهد که ما ابتدا یک میلیون تومان نقدی و سپس پنج میلیون تومان برای این خانم رابط، کارت به کارت کردیم و قرار شد مابقی مبلغ را نیز پس از تحویل فرزند، تسویه کنیم.
وی در ادامه اظهاراتش گفت: من و همسرم با خانم باردار آشنا شدیم، وی و شوهرش در کرج سکونت داشتند که شوهر وی پس از به دنیا آمدن فرزند به ترکیه رفت و مادر نوزاد نیز قصد داشت پس از تحویل فرزند به ما به ترکیه برود.
پس از اعتراف این زوج 31 و 32 ساله، در گام بعدی مادر نوزاد و رابط بازداشت شدند.
مادر نوزاد در اظهاراتش به ماموران گفت: من در کرج سکونت داشتم که خانم رابط دنبال من آمد، وی داروهای متفاوتی به من داد و می‌خواست زودتر از موعد زایمان کنم. او مرا به منزلی در حاشیه تهران برد، به من فشار می‌آورد که زایمان را زودتر انجام دهم و آن‌قدر حالم بد شود که حین انتقال به بیمارستان از من مدارک نخواهند. روز پیش از زایمان به‌خاطر فشارهای زیاد و مصرف چندین قرص و دارو آن‌قدر حالم بد شد که در نهایت حدود ساعت سه بامداد شنبه، آن زن با خودرویش مرا به بیمارستان رساند و به‌دلیل وخامت حال، مرا به اتاق عمل برده و از من مدرکی نخواستند. 24 ساعت پس از زایمان از بیمارستان خارج شدم و خانم رابطه به آن زن و مرد جوان اعلام کرد که مابقی پول را بپردازند تا کارهای تحویل فرزندم به آنها آنجام شود. این زن تاکنون پولی به من نداده است.
بررسی‌ها نشان داد که قرار بوده 15 میلیون تومان از مبلغ 48 میلیون تومان به پدر و مادر نوزاد تعلق بگیرد و مابقی نیز به دست خانم رابط برسد.
سرهنگ عباس کرمی؛ فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: زن و مرد جوان، خانم رابط و مادر نوزاد در این پرونده بازداشت شدند البته مادر نوزاد با دستور مقام قضایی و با اخذ وثیقه برای نگهداری از فرزندش آزاد شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها