شبکه مستند با اضافه کردن یک بخش جدید تحت عنوان «مستند مسابقه‌های تابستان» و تدارک ویژه‌برنامه‌هایی جذاب، بینندگانش را در ایام تابستان همراهی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۲۵۷

به گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند سیما، این شبکه در تابستان 98 ویژه‌برنامه‌هایی را در نظر گرفته که طبق زمان‌بندی تعیین‌شده در جدول پخش
قرار می‌گیرند.
پخش برنامه‌های تابستان 98 از امروز ساعت 15 در شبکه مستند سیما آغاز می‌شود. در این بخش که مستند مسابقه‌های تابستان نام دارد، روزهای زوج فصل چهارم مستند فرمانده و روزهای فرد مستند مسابقه «هفت شهر عشق» پخش خواهد شد.
هفت شهر عشق با تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و اجرای عبدالرضا امیراحمدی از یکشنبه 2 تیر ساعت 15 در جدول پخش شبکه مستند قرار می‌گیرد.
هفت شهر عشق باهدف نشان دادن علاقه‌ها و وابستگی‌های فرهنگی کشورهای دارای نوروز در 15قسمت تولیدشده و در آن حسام نواب صفوی، کاوه خداشناس، علیرام نورایی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی و نرگس محمدی با هنرمندانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان و هند رقابت کردند.
این فیلم - مسابقه در مکان‌های داخلی و خارجی از جمله دهلی‌نو، قونیه، هرات، باکو، تهران، کاشان، شیراز، اصفهان و شیراز تصویربرداری شد. این مستند در ایام تابستان، ساعت 15 از شبکه مستند پخش می‌شود.
سری چهارم مستند مسابقه «فرمانده» که فیلمبرداری آن در مناطق بکر و دیدنی منطقه سیستان و بلوچستان انجام‌شده است، با شروع تابستان از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.
پس‌ از آن با شروع مرحله نهایی مسابقه، 11 شرکت‌کننده راهی منطقه کویری زاهدان برای شروع رقابت اصلی مستند مسابقه فرمانده شدند.
در این رقابت سخت و نفسگیر که در استان سیستان و بلوچستان و مناطق دیدنی آن فیلمبرداری شد، در نهایت دو نفر به‌عنوان برگزیدگان نهایی برای مسابقه فینال انتخاب شدند.
بخش پایانی مسابقه در منطقه «دَرَک» به‌عنوان حاشیه‌ای‌ترین منطقه استان سیستان و بلوچستان و در نقطه صفر مرزی فیلمبرداری شد.
پخش این مستند از اول تیر ساعت 15 در شبکه مستند آغاز شد.
«شفاخانه» دیگر برنامه‌ای است که یکشنبه‌ها ساعت 19 با پخش مستندهایی با موضوع سلامت روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
در ایام تابستان پخش برنامه‌هایی با محوریت گردشگری نیز در شبکه مستند ادامه دارد، این شبکه در بسته‌های «مستند ایران» و «تهرانگرد» بینندگانش را با نقاط مختلف ایران آشنا می‌کند.
تهرانگرد پنجشنبه‌ها ساعت 17 و 30 دقیقه و مستند ایران چهارشنبه‌ها ساعت 22 روی آنتن شبکه مستند می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها