نشست خبری طرح جامع تابستانی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دراین جلسه که دیروز با حضور رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما از شروع طرح «انس با قرآن کریم 1453» با محوریت جزء سی‌ام قرآن کریم خبر داد که این طرح شنبه تا چهارشنبه هر هفته در فصل تابستان و از ساعت 18 به صورت زنده با هدف پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و دانش‌آموزان و تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم براساس منویات مقام معظم رهبری روی آنتن می‌رود.
برنامه «مدرسه حفظ» با هدف آموزش آسان حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که عرفاتی به آن اشاره کرد و گفت: این برنامه همه‌روزه ساعت 8 صبح روی آنتن می‌رود.
وی عنوان کرد: برنامه خانواده‌محور «روزی بهتر» با هدف مهارت‌آموزی در حوزه خانواده با موضوعات بهداشت خانواده، مسائل تربیتی، حجاب، عفاف و مسائل حقوقی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه‌ از ساعت 9 صبح پخش می‌شود.
سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در ادامه این نشست گفت: برنامه «شمسه» با محوریت آموزش صوت و لحن، روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ سوره‌های قرآن در روزهای جمعه ساعت 15و برنامه «زبان قرآن» با هدف آموزش زبان عربی با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی در روزهای فرد ساعت 15 از دیگر برنامه‌های این شبکه در تابستان امسال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها