واکنش آقای گل به پیشنهاد میلیاردی بعضی از بازیکنان

رضا عنایتی: ما با عشق برای استقلال بازی می‌کردیم

رضای آقای گل حالا سرمربی تیم قشقایی است. همان تیم شیرازی که پرسپولیس را از رقابت‌های جام حذفی حذف کرده بود. به بهانه حضور عنایتی در این تیم با او درباره قشقایی، استقلال و شرایط این تیم‌ها حرف زدیم. او در ابتدا درباره حضورش در قشقایی گفت: «در شیراز خاطرات خوبی دارم. من دوران سربازی‌ام را آنجا گذراندم و وقتی مسؤولان قشقایی پیشنهاد دادند، پذیرفتم. حسی که به اینجا دارم فوق‌العاده است.»
کد خبر: ۱۲۱۳۲۸۵

او این را گفت و ادامه داد: «از روز گذشته کار را شروع کردیم. زمان زیادی نداریم تا بتوانیم به مرز آمادگی برسیم. باید تست‌های زیادی هم از بازیکنان بگیریم و در کل کار سختی داریم. امیدوارم که بتوانیم تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم. چند بازیکن در لیست ما هستند که اسامی آنها را به باشگاه داده‌ایم تا برای جذب آنها اقدام کنند.»
قشقایی همان تیمی است که پرسپولیس را حذف کرد. استقلالی‌ها زیاد با این تیم کری می‌خوانند. نظر شما چیست؟ عنایتی در این باره گفت: «به هر حال حالا من سرمربی قشقایی هستم و خب هواداران هم همیشه بهانه‌هایی برای کری‌خوانی دارند.»
او درباره حضور استراماچونی در استقلال هم گفت: «این اتفاق خوبی است که استقلالی‌ها با گزینه مورد نظرشان به توافق رسیدند. به نظر من از امروز شرایط برای استقلال متفاوت خواهد شد و باید با یک برنامه‌ریزی مناسب، تیم را برای فصل آینده آماده کنیم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم چه حضور داشته باشم چه نباشم. همیشه هوادار استقلال هستم و هروقت هر کمکی از من بخواهند دریغ نخواهم کرد.»
عنایتی در پایان درباره پیشنهادهای سنگین مالی که بعضی از بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد می‌دهند، گفت: «دوستانی که ارقام این‌چنینی می‌خواهند باید به گذشته برگردند و ببینند با پیشکسوتان این تیم چگونه قرارداد می‌بستند و چگونه با عشق بازی می‌کردند. به نظر من بازیکنی که به استقلال می‌آید باید یک چیزی هم به این تیم بدهد زیرا این باشگاه آنقدر بزرگ است که بازیکنان بسیار بزرگی هم در آن حضور داشته است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها