پژمان منتظری مدافع با تجربه استقلال که اخیرا از این باشگاه خداحافظی کرد و از این گفت که دیگر در جمع آبی‌ها حضور نخواهد داشت به احتمال فراوان قراردادش را دوباره با آنها تمدید خواهد کرد. این آخرین خبری است که از باشگاه استقلال به بیرون درز کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۳۹

به گزارش جام جم ، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه به‌تازگی با منتظری درباره تمدید قراردادش صحبت کرده است. او به پژمان گفته کاری به حرف‌های گذشته نداشته باشد و اگر واقعا دلش با استقلال است، می‌تواند قراردادش را تمدید کند و در جمع آبی‌ها باقی بماند. در صحبت‌های اولیه همه چیز تا حدودی خوب پیش رفته و منتظری گلایه‌هایی داشته است. منزوی هم تاکید کرده مشکلات گذشته مربوط به گذشته است و باشگاه دوست دارد بازیکنی مثل او را حفظ کند، چراکه نیاز به یک کاپیتان و یک بزرگ در فصل جدید دارد. باشگاه فولاد خوزستان هم در تلاش بود تا بتواند پژمان را جذب کند ولی آخرین خبر از آن باشگاه این است که منتظری هم در استقلال ماندنی شده و از جمع آبی‌ها جدا نخواهد شد.
با این حال باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده مذاکرات نهایی با این بازیکن چطور پیش خواهد رفت. پژمان دوست دارد در استقلال بماند و با پیراهن آبی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. در صورتی که او در فصل جاری دوباره در این باشگاه بماند، فقط یک فصل دیگر به کارش ادامه می‌دهد و در پایان فصل پیراهن آبی را از تنش در می‌آورد و برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها