هدف قرار گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا که بسیار مدرن است در شرایط فعلی که در تحریم‌های کامل نظامی و اقتصادی قرار داریم، اهمیت بسیاری دارد. همچنین موضوع قابل توجه دیگر این است که این پهپاد توسط سامانه صددرصد بومی کشورمان منهدم شده‌است.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۲۶

از سوی دیگر اقدام سپاه نشان داد همان‌طور که از قبل هم گفته‌ایم، اجازه نمی‌دهیم کشوری به حریم جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران تجاوز کند. سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا نشان دهنده هوشیاری مرزبانان و مسؤولان پدافندی کشورمان است که با هر شیء کوچک و بزرگی که وارد حریم هوایی ایران شود، برخورد می‌کنند. سرنگونی پهپاد، تجلی حقانیت و آمادگی نیروهای مدافع کشورمان و توانمندی بسیار آنها بود.
آمریکا همیشه درصدد زورگویی است و به‌دنبال این است که دیگران را تابع محض خود بداند، این در حالی است که این رویه مورد‌قبول جمهوری اسلامی ایران نبوده و نخواهد بود، آمریکا باید بداند نظام جمهوری اسلامی مانند قبل از انقلاب نیست که این کشور به هر اقدامی علیه مردم و کشور دست بزند. در نظام جمهوری اسلامی ایران و براساس تصمیم مردم و مسؤولان لزوم حفظ استقلال بر همه مسائل دیگر ترجیح داده می‌شود. بارها نیز تاکید کرده‌ایم هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت و با آن برخورد کوبنده‌ای می‌کنیم.

اسماعیل کوثری

جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها