سه مرد شیطان‌صفت که پس از ربودن زنی در بندرعباس، او را مورد تجاوز قرار داده بودند در زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۳۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال 93 و به‌دنبال شکایت زن جوانی در دستور کار تیم پلیس بندرعباس قرار گرفت.
زن جوان در شکایتش گفت: در یکی از محله‌های مرکزی بندرعباس در حال رفتن به خانه بودم که خودرویی مقابلم پیچید و سه سرنشین آن، با تهدید و زور مرا سوار خودرو کرده و به مخفیگاهشان بردند.
در آنجا سه مرد شیطان‌صفت بدون توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها مرا در خانه زندانی کرده بودند که در یک لحظه توانستم از غفلتشان استفاده کرده و از آنجا فرار کنم.
پس از این شکایت با دستور قضایی تیمی از ماموران با راهنمایی شاکی راهی مخفیگاه متهمان شده و آنها را دستگیر کردند.
با تایید آزار و اذیت زن جوان توسط پزشکی قانونی، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ارسال شد.
سه متجاوز پس از محاکمه به اعدام محکوم شدند که با اعتراض آنها به حکم، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات را تایید کردند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیروز از اجرای حکم سه متجاوز خبر داد و گفت: سه متجاوز به عنف که پس از ربودن زنی او را به‌طور وحشیانه مورد تجاوز قرار داده بودند در زندان مرکزی بندرعباس اعدام شدند.
علی صالحی با هشدار به اخلالگران در نظم و امنیت عمومی و تهدیدکنندگان حیثیت و ناموس مردم خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی استان هرمزگان قاطعانه با آنها برخورد می‌کند و مجازات این‌گونه افراد مانند این سه متجاوز به عنف، صریح و بدون اغماض خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها