پسر جوان که برای رسیدن به طلبش، همسر سابقش را ربوده بود، فکر نمی‌کرد با دردسر بزرگی رو‌به‌رو شود.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۲۳



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 22 خرداد امسال زن جوانی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که دو مرد جوان وی را از مقابل مترو ربوده و بعد از کتک زدن وی از او پول اخاذی کرده‌اند.
با دستور بازپرس احسان زمانی، تحقیقات پلیسی از این زن در پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. وی به افسر تحقیق گفت: صبح از ایستگاه متروی هفتم‌تیر خارج شدم. در خیابان منتظر تاکسی بودم تا برای نظافت به خانه زنی بروم که خودروی پژویی مقابلم توقف کرد و دو سرنشین آن به من حمله کردند، کتکم زدند و مرا با انداختن داخل خودرو، ربودند. یکی از آنها گفت نشانی خانه‌ام را دارد و 20 میلیون تومان به او نپردازم، بچه‌هایم را می‌رباید و به قتل می‌رساند. از ترس جان دو دختر پنج و هفت ساله‌ام با گوشی تلفن همراهم یک میلیون و 800 هزار تومان به حساب آدم‌ربایان واریز کردم.
وی افزود: یکی از آنها از خودرو پیاده شد و همدستش گفت باید بقیه پول را بپردازم، در غیر این صورت، دوستش اکنون به مقابل خانه‌ام می‌رسد و با دستور تلفنی او، دخترانم را می‌رباید. از مرد آدم‌ربا خواستم مقابل بانکی توقف کند، هفت میلیون تومان از حسابم برداشت کردم و به او دادم. تهدید کرد که باید تا چند ساعت دیگر بقیه پول 20 میلیون تومان را بدهم در غیر این صورت بلایی سر بچه‌هایم می‌آورد و بعد مرا از خودرو پیاده کرد. خیلی ترسیده بودم و به خانه‌مان بازگشتم، خبری از دخترانم نبود و جست‌وجوهایم برای یافتن آنها بی‌نتیجه مانده و می‌ترسم بلایی سرشان بیاید.
در جریان تحقیقات از این زن معلوم شد که یکی از متهمان، شوهر موقتش به نام محمد است. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. وی منکر هر‌گونه جرایمی شد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد، دو فرزند شاکی برای بازی به پارک رفته و مسیر خانه را گم کرده بودند که توسط ماموران پلیس پیدا شد.
متهم پرونده دیروز برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: دیپلم برق دارم و به‌عنوان پیک موتوری کار می‌کنم و علاوه بر آن در محله‌های مختلف به عنوان دستفروش سفره می‌فروشم. مرداد سال گذشته که با مادر این دو کودک در چهارراه مولوی آشنا شدم. تلفنی با هم حرف زدیم و در جریان ملاقات‌هایی که با هم داشتیم، او به من گفت که شوهرش معتاد بوده و آنها را ترک کرده و اکنون غیابی از وی جدا شده و همراه دو دخترش زندگی می‌کند. بعد از عقد موقتش، هزینه زندگی‌اش را دادم و به خانه‌اش در رفت و آمد بودم. در این مدت 20 میلیون تومان به او دادم تا برایم نگهداری کند، اما این پول را پس نداد و من برای رسیدن به پولم او را ربودم.
تحقیقات تکمیلی از متهم پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها