دو پسر جوان که متهم بودند به بهانه گرفتن تست بازیگری، دو دختر جوان که از شاخ‌های اینستاگرام بودند را فریب داده و در بیابان‌های شهرری مورد آزار قرار داده بودند از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۴۴

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از یکم اسفندماه سال 97 به دنبال شکایت یک دختر جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی به ماموران گفت: دو پسرجوان که ادعا می‌کردند دست اندرکار تهیه فیلم‌های تبلیغاتی هستند به بهانه گرفتن تست بازیگری مرا آزار دادند.
با این شکایت پرونده‌ای در این زمینه گشوده و تلاش برای ردیابی متهمان آغاز شد.
دختر جوان در تشریح جزییات ماجرا گفت: یک هفته پیش در اینستاگرام با پسرجوانی به نام کامران آشنا شدم که ادعا می‌کرد دست‌اندرکار تهیه فیلم تبلیغاتی است.او از من خواست تا برای شرکت در شوی لباس تست بازیگری بدهم. حدود یک هفته در این خصوص در اینستاگرام با هم در ارتباط بودیم. تا این‌که سیزدهم بهمن ماه پیامکی برایم فرستاد و گفت ساعت 8 شب یک راننده را دنبالم می‌فرستد تا برای انجام تست بازیگری به دفتر شرکت تبلیغاتی بروم. ساعت 8 شب بود که راننده یک پژو۲۰۶ سفید مقابل خانه مان در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی آمد و سوار ماشین شدم.
وی ادامه داد: در طی مسیر راننده متن فیلمنامه‌ای را به من داد و خواست تا آن را حفظ کنم. در محدوده بازار مبل یافت‌آباد بودیم که راننده با یک نفر تلفنی صحبت کرد و گفت چون دفتر تبلیغاتی شان شلوغ است، بهتر است برای گرفتن تست بازیگری به دفتر شماره 2 در شهرری برویم. او مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت‌آباد توقف کرد تا این‌که پسرجوانی که مدعی بود فیلمبردار است سوار ماشین شد. ما به سمت شهرری حرکت کردیم ولی راننده یکباره تغییر مسیر داد. من به آنها اعتراض کردم. حتی می‌خواستم خودم را از ماشین بیرون بیندازم، اما درها قفل بود. آنجا بود که پسرجوانی که خودش را فیلمبردار معرفی کرده بود به سمتم حمله کرد و مرا کتک زد. او و راننده بدون توجه به التماس هایم مرا کتک زدند و مورد آزار قرار دادند و در تاریکی شب در بیابان‌های شهرری رهایم کردند.
با اظهارات دختر جوان ردیابی متهمان آغاز شد. در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت دومین شکایت مشابه به پلیس رسید. شاکی دختر 19 ساله‌ای بود که به همین شیوه در دام افتاده بود.
پلیس با اطلاعاتی که از دو شاکی گرفت رد راننده پژو 206 را یافت و او و همدستش را بازداشت کرد. متهمان دیروز در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان زاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میر محاکمه ایستادند که دو شاکی پرونده حضور نداشتند.
در این جلسه متهمان جرمشان را انکار کردند و گفتند شاکی‌ها با میل خودشان با آنها رابطه برقرار کرده‌اند.
متهم ردیف نخست گفت: من از چندماه قبل در اینستاگرام با دختر جوان آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و خودش با میل خودش همراهم آمد. من به زور به او تجاوز نکردم. چون از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کرده بودیم و من می‌خواستم رابطه‌ام را با او تمام کنم به دادگاه رفت و علیه من شکایت کرد. حتی اگر پزشکی قانونی هم آزار و اذیت او را تایید کند من این جرم را گردن نمی‌گیرم، چون بی‌گناهم.
دومین متهم نیز گفت: نخستین شاکی با دریافت پول اعلام گذشت کرده و این نشان می‌دهد ادعای او مبنی بر تجاوز به عنف دروغ بوده است. من و دوستم با دو دختر جوان رابطه دوستانه داشتیم ولی آنها را آزار ندادیم. آنها به دروغ چنین سناریویی را علیه ما مطرح کردند.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده دو پسر جوان را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و هر کدام را به خاطر رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها