ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز در نشست با خبرنگاران حرفهایی قابل پیش‌بینی زد و البته از پاسخ دادن به پرسش‌های حاشیه‌ای طفره رفت.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۰۸

فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، به‌خصوص در نیم‌فصل دوم کار ما سخت‌تر شد. خدا را شکر که قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شدیم.
اسپانسر اصلی ما به تعهدات خود عمل کرده است؛ اما مجری اسپانسری ما در دو سه ماه اخیر بی‌نظمی داشته است. این بی‌نظمی را در کنار هزینه‌های فوق‌العاده بالای باشگاه بگذارید تا بدانید کار برای ما چقدر سخت است.
اگر قرارداد بازیکنان ایرانی و خارجی و کادر فنی ایرانی و خارجی را بدون آپشن‌ها و پاداش‌ها حساب کنیم، چیزی حدود 60 میلیارد تومان باید پرداخت کنیم. این درحالی است که مجموع درآمد ما از اسپانسر آن هم اگر به‌طور کامل حقوق‌مان را بگیریم چیزی حدود 61 تا 62 میلیارد تومان است. در این حالت هزینه‌های جاری باشگاه، هتل‌ها، بدهی‌های قبلی و مالیات‌ها و خیلی هزینه‌های دیگر از قبیل آپشن‌های قراردادها می‌ماند که باید آن نیز پرداخت شوند. هزینه‌های ما حدود 110 میلیارد تومان است و درآمدمان 61 و نیم میلیارد.
بخش قابل توجهی از پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا به بازیکنان داده شد. یک میلیارد تومان بدهی معوقه مالیاتی کادرفنی خارجی و بدهی مالیاتی دوره‌های قبل بود که اگر پرداخت نمی‌شد، اجازه خروج از کشور به بازیکنان و کادرفنی داده نمی‌شد که این رقم را پرداخت کردیم. بدهی‌های دیگر هم که یک و نیم میلیارد بود و باشگاه را با مشکل مواجه می‌کرد، پرداخت شد. حدود 175 هزار یورو هم بابت مطالبات منشا پرداخت کردیم.
نمی‌دانم ریشه اخباری که درباره مذاکره باشگاه با مربیان دیگر وجود دارد از کجاست. متأسفانه گفتند یکی از اعضای باشگاه با یک مربی صحبت کرده است و این موضوع خیلی برجسته شد بعد از آن وکیل این مربی در مصاحبه‌ای این موضوع را تکذیب کرد که دیگر این تکذیب اصلاً برجسته نشد. اساس خبر مذاکره با مربی دیگر غلط بود و این ظلم به باشگاه بود. گزینه ما برای فصل آینده، اول برانکو، دوم برانکو، سوم برانکوست. تمام تلاش و اداره و برنامه ما، تمدید قرارداد با برانکو است و نقشه دومی هم نداریم.
آنچه در نیم‌فصل اول به برانکو پرداخت شده، برای طلب‌های قبل بوده و آنچه که مانده یک و نیم میلیون یوروست که تمام مبلغ قرارداد پایه، پاداش بردها و آپشن بوده که به ما رسیده است تا پرداخت کنیم. تاکنون از این مبلغ 500 هزار یورو را پرداخت کردیم و مابقی (یک میلیون یورو) مانده که آن را هم پرداخت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها