مرد جوان زمانی که با موتورسیکلت 200 میلیون تومانی‌اش برای شرکت در مسابقه موتورسواری راهی پیست آزادی تهران بود، مورد حمله سارقان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۶۷

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، سیزدهم اردیبهشت امسال مردی با پلیس تهران تماس گرفت و خبر داد مردی زخمی حوالی بوستان چیتگر روی زمین افتاده است. ماموران کلانتری آزادی در آنجا حاضر شده و با مشاهده مرد زخمی برای نجات او به اورژانس خبر دادند و او همزمان با حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
مرد زخمی پس از بهبود حالش در تحقیقات گفت: موتورسیکلتی 200 میلیون تومانی برای شرکت در مسابقات خریده بودم. فقط روزهای جمعه پلیس به من اجازه می‌داد با توجه به سند مالکیت با آن تردد کنم. روز جمعه به سمت پیست مسابقات آزادی حرکت کردم. در میانه راه خودروی پرشیایی سد‌راهم شد و متوقف شدم. زمانی که به راننده اعتراض کردم او همراه چند مرد جوان پیاده شده و به سمتم حمله کردند. آنها اسپری اشک‌آور به چشمانم زده و با چاقوهایی که به دست داشتند مرا به‌شدت زخمی کردند. بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم، موتورم سرقت شده بود.
با دستور بازپرس رستمی در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات برای دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش رد دو نفراز سارقان در نظر‌آباد استان البرز به دست آمد و بازداشت شدند.
متهمان برای تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند. یکی از آنها به بازپرس پرونده گفت: عاشق موتورسیکلت‌های گران‌قیمتم. یک روز در قهوه‌خانه نشسته بودم که دو نفراز دوستانم سراغم آمدند. آنها می‌گفتند که اکثر موتورسیکلت‌های سنگین سند ندارند و قاچاقی وارد کشور می‌شوند. اگر با دیدن راکبان این موتورها، آن را سرقت کرده و بفروشیم پول زیاد به دست می‌آوریم و مالباختگان از ترس این‌که به خاطر قاچاقی بودن موتور به دردسر نیفتند، شکایت نمی‌کنند.
وی افزود: به همین خاطر وسوسه شده و با آنها همراه شدم. بعد از سرقت چند روزی با آن در مسابقات موتورسواری شرکت کرده و در شرط‌بندی‌ها پول خوبی به دست آوردم. بعد هم موتور را به همدستانم دادم تا صد میلیون تومان بفروشند.
با اعتراف وی، همدستش نیز به شرکت در این سرقت اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها