گفت‌وگو با گلریز در برنامه آزادسازی خرمشهر

شبکه چهار سیما همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد، سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش ویژه‌برنامه «میراث ماندگار» این مناسبت را پاس می‌دارد.
کد خبر: ۱۲۰۷۵۰۸

به گزارش جام‌جم، میراث ماندگار به تهیه‌کنندگی فرج آلادین، برای پاسداشت این روز ماندگار به سراغ چهره‌های فرهنگی، هنری و نظامی رفته و با آنها درخصوص آزادسازی خرمشهر گفت‌وگو کرده است.
به گفته فرج آلادین، تهیه‌کننده برنامه در میراث ماندگار با سردار یوسف مولایی و سردار مسجدی از فرماندهان و رزمندگان دفاع‌مقدس درباره حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت‌وگو شده است.
همچنین در بخش دیگری از برنامه با محمد گلریز (خواننده انقلابی)، کورش زارعی (بازیگر)، محمود یوسفی (شاعر) مصطفی جعفری (شاعر)، ابراهیم نوروزی‌فر (فعال فرهنگی)، نغمه مستشار نظامی (شاعر) و خسرو عباسی (نویسنده) گفت‌وگو شده است.
مجری این برنامه فاطمه اشکوریان تصاویری از آزادسازی خرمشهر و عکس‌های خاطره‌انگیزی به مهمانان نشان می‌دهد و حس و حال آنها را با دیدن این تصاویر جویا می‌شود.
وی در پایان گفت: کارگردانی میراث ماندگار به‌عهده سعید چهرگانی است و از دیگر عوامل کار عبارتند از: نویسنده و کارشناس: فرج آلادین، تصویربرداران: امید فولادوند، حســـــــین غلامــــــــی و مدیـــــــــر تولید: حسین
بهزادی‌فر.
میراث ماندگار محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیماست و روز جمعه (۳ خرداد) ساعت ۱۳ و 45 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها