دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۲۹

قهرمانی، نماینده دادستان طی سخنانی در این جلسه گفت: در جلسه گذشته مطالبی از سوی سیدمحمد هادی رضوی دایر بر این‌که او خود را متهم خرد اعلام کرده وجود دارد، درست است که پرونده بانک سرمایه خرده‌ای از اتهامات اوست، اما او متهم خرد نیست.
نماینده دادستان خطاب به سید محمد هادی رضوی گفت: شاید ۸۰ میلیارد تومان برای شما چیزی نباشد؛ اما درد بسیاری از مردم را درمان می‌کند. شما متهم کلان هستید.
قهرمانی افزود: رضوی با پول معلمان و به اسم سرمایه‌گذاری خودروهایی از قبیل: سواری مازراتی، بنز اس ۵۰۰، ماشین سوزوکی، تویوتا راو4، موتور سیکلت ام وی اگوستا که قیمت آن به اندازه ده پراید از مدل ۵۰ میلیون تومانی است خریداری می‌کند. خبرهایی هست که وی با تشریفاتی به خیابان می‌آمده است.
نماینده دادستان گفت: رضوی به ۵۰ کشور خروج داشته است که این کشورها شامل ترکیه، ایتالیا، آلمان، اتریش، امارات و اوکراین بوده و در مواردی نیز شریف کاظمی همراهش بوده است.
قهرمانی خطاب به متهم رضوی گفت: تسهیلات شما سرمایه در گردش نبوده و سرمایه برای گردش بوده است./ میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها