سرپرست سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق لوازم خودرو و اعتراف وی به ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۶۰۷
دستگیری سارق لوازم خودرو با ۲۰۰ فقره سرقت در شرق تهران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در این باره اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده شرق تهران به خصوص در حوزه کلانتری جوادیه تهرانپارس، کمیسیون پیشگیری از سرقت با ماموران عملیات این کلانتری برگزار شد و پس از آن گشت‌های انتظامی افزایش یافت.

وی ادامه داد: ساعت چهار صبح ۲۳ اردیبهشت تیمی از ماموران عملیات کلانتری جوادیه تهران پارس در حال گشت زنی در محدوده خیابان جعفر پناه بودند که مشاهده کردند یک نفر در حال پرسه زنی بین خودروهای شهروندان است، بنابراین وی را تحت بازجویی قرار دادند.

سرپرست سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری با اشاره به اظهارات مشکوک متهم در پاسخ به سوالات ماموران گفت: طی صحبت هایی که با متهم انجام شد، وی جواب‌های ضد و نقیضی بیان می کرد بنابراین ماموران او را به کلانتری انتقال دادند و هنگام تحقیق از وی متوجه شدند در کیسه پلاستیک همراهش یک عدد ضبط مسروقه به همراه آلات و ادوات ارتکاب به سرقت لوازم خودرو وجود دارد که با توجه به این موضوع به ارتکاب ۲۰۰ فقره سرقت سریالی لوازم خودروی شهروندان در محدوده شرق تهران به ویژه در محله خاک سفید اعتراف کرد. همچنین با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این فرد ۳۵ساله و سابقه دار است.

سرهنگ ناصری نژاد گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم مالخر خود را نیز به ماموران معرفی کرد که با هماهنگی مقام قضائی، ماموران طی عملیاتی ضربتی به مخفیگاه او وارد شدند و مالخر ۳۸ ساله را به همراه مقادیر زیادی تبلت و ضبط های مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

بنابراین گزارش پلیس،‌ متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها