دزد سابقه‌دار به‌خاطر کل‌کل با دوستش، خودروی جک او را سرقت کرد. متهم همچنین در پوشش مسافربر از پسر جوانی زورگیری کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۳۴۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شانزدهم فروردین امسال پسر 19 ساله‌ای با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی، سرقت پول و گوشی‌اش شکایت کرد.
با دستور بازپرس احسان زمانی، شاکی به پلیس آگاهی رفت و به افسر تحقیق گفت: روز گذشته در میدان هروی سوار خودروی تاکسی سمندی شدم که دو نفر دیگر علاوه بر راننده سرنشین آن بودند. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد، چاقویی زیر گلویم گذاشتند. با زور و تهدید پول‌هایم و گوشی گرانقیمتم را سرقت کردند. وقتی فهمیدم قصد قتل مرا دارند، خودم را از ماشین بیرون انداختم.
با گذشت یک ماه از این ماجرا رد راننده سارق در محله نارمک به‌دست آمد و او روز دوشنبه در خانه‌اش بازداشت شد. در بازرسی از خانه او یک خودروی جک که پلاک سرقتی روی آن نصب شده بود نیز کشف شد. ماموران در استعلام از پلیس راهور متوجه شدند علاوه بر این‌که پلاک سرقتی است، خودروی جک هم بیست ویکم اردیبهشت امسال از مقابل خانه‌ای در محله دولت‌آباد شهرری سرقت شده است. متهم برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: مدتی معتاد به‌شیشه بودم و اکنون چند ماه است که ترک کردم و فقط قرص متادون مصرف می‌کنم.سال 92 زمانی که شیشه‌ای بودم به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو به زندان افتادم. بعد از آزادی شاکی را سوار کرده و به تنهایی از او سرقت کردم. دو سرنشین خودرو، مسافرم بودند. سرقت خوروی جک را هم قبول دارم. با دوستم کل کل کردیم و بعد دعوایمان شد. برای انتقام خودروی جک او را سرقت کردم.
متهم برای ادامه تحقیقات و رازگشایی از دیگر سرقت‌هایش تحویل پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها