مرد بنگاهدار به گمان این‌که دختر کارمند با پریدن از خودروی وی فوت شده، 11 ماه پنهانی زندگی کرد. دختر جوان مدعی است، متهم قصد آزار و اذیت او را داشته است.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۶۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، پنجم خرداد سال گذشته دختر 19 ساله‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از مرد مشاور املاکی به اتهام آدم‌ربایی و اقدام برای آزار و اذیت شکایت کرد.
با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این‌باره در دستور کار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفت. شاکی به افسر تحقیق گفت: در یک شرکت کار می‌کردم که مرد 27 ساله بنگاهداری برای کارهایش به آنجا در رفت و آمد بود .پس از مدتی به او اعتماد پیدا کرده بودم . روز حادثه برای انجام کاری اداری به دفترمان آمد و بعد از پایان کار زمانی که دید منتظر تاکسی‌ام مرا با اصرار سوارخودروی پژواش کرد تا به مقصدم برساندکه قبول کردم. درمیانه راه مسیر را تغییر داد و وارد یکی از محله‌های مرکزی تهران شد که منتهی به اتوبان بود. وحشت کردم و از او خواستم که توقف کند تا پیاده شوم که توجهی نکرد و چاقویی را سمتم گرفت و خواست ساکت شوم. همانجا به نیت شیطانی مرد بنگاهدار پی بردم. سرانجام در خودرو را باز کرده و زمانی که در حرکت بود خودرا به بیرون انداختم. مصدوم شده و زمانی که به هوش آمدم در بیمارستان بودم. همان‌جا فهمیدم مرد رهگذری مرا یافته و به بیمارستان منتقل کرده است.
پلیس برای دستگیری مرد آدم‌ربا به خانه و مغازه‌اش رفت که معلوم شد او آنجا را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد. بعد از 11 ماه، عصر یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت امسال شاکی به پلیس خبر داد که متهم را در یک پاساژ در تهران دیده است. ماموران به نشانی‌ای که او داده بود، رفتند و متهم دستگیر شد.
متهم 27 ساله روز دوشنبه در جریان تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: قصد دوستی با شاکی راداشتم، آن روز سوار خودرویم شد تا او را به مقصدش برسانم. در میانه راه تلفنی با فردی حرف زد که اعصابش به‌هم ریخت. بعد با من دعوا کردو درگیر شد. او خودش در را بازکرده و بیرون انداخت. او که روی آسفالت پرت شد، گمان کردم فوت شده است. از ترسم توقف نکردم و به آنجا بازنگشتم. شبانه از تهران فرارکرده و 11 ماه پنهانی زندگی می‌کردم. فکر می‌کردم مجازات قصاص در انتظارم است. بعد از 11 ماه به تهران بازگشتم که دستگیر شدم.
متهم پس از تحقیقات در دادسرا به اداره آگاهی منتقل شد تا درباره ادعایش تحقیق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها