سرکرده باند، دوست قاتل طلبه همدانی بود

انهدام باند پاشاخان در نوشهر

بعد از وحید مرادی و قاتل طلبه همدانی، نوبت سرکرده باند پاشاخان در نوشهر بود که جانش را به خاطر شرارت‌هایش از دست بدهد.متهم که از دوستان قاتل طلبه همدانی بود با شرارت‌ها و زورگیری‌هایش باعث ناامنی شده بود. ماموران وزارت اطلاعات با به هلاکت رساندن این شرور و دستگیری 10همدستش به فعالیت‌های مجرمانه باند پاشاخان پایان دادند.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۳۴

به گزارش جام‌جم، علی‌اکبر علیزاده، دادستان عمومی و انقلاب نوشهر در تشریح این عملیات گفت: نیروهای وزارت اطلاعات عملیات شناسایی این باند مسلح زورگیر و موادمخدر معروف به «پاشاخان» در غرب مازندران را از یک سال قبل در منطقه آغاز کرده بودند. سرانجام پس از تکمیل کارهای اطلاعاتی و شناسایی، عصر روز شنبه برای دستگیری سرکرده این باند اقدام کردند که تعقیب و گریز اشرار
در نهایت به درگیری مسلحانه در زیر پل «وازیوار» در بخش مرکزی نوشهر به سمت ساحل انجامید.
وی افزود: در جریان این درگیری مسلحانه سرکرده این باند به نام ابراهیم محمدیان به هلاکت رسید. در ادامه ده نفر از کسانی که با این فرد شرور ارتباط داشتند، دستگیر شدند و دو نفر دیگر هم متواری هستند که اقدامات لازم برای دستگیری آنان انجام شده است.
علیزاده خاطرنشان کرد: از میان ده نفر دستگیر شده دو نفر از افراد شرور سابقه‌دار هستند. با بازرسی‌های اولیه تاکنون نیم کیلو شیشه از خودرو و منزل این شرور سابقه دار کشف شده است. این فرد شرور سابقه زورگیری، تشکیل باندهای تولید و توزیع موادمخدر در شهرستان‌های اطراف تهران را داشت.سرکرده هلاک شده اشرار منطقه با قاتل طلبه همدانی که دو هفته پیش در درگیری مسلحانه کشته شد، ارتباط نزدیکی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها