ماشین سازی یکی از تیم‌های مهم لیگ این فصل بود. اهمیت این تیم وقتی مشخص می‌شود که بدانید استاد تساوی‌هاست و تا به حال تقریبا همه تیم‌ها را یک‌بار متوقف کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۹۱

از سوی دیگر قرعه بازی‌های این تیم به‌گونه‌ای است که تکلیف قهرمان و مدعیان کسب سهمیه را روشن می‌کند، زیرا در همین هفته‌های پایانی لیگ مجبور شد با سپاهان و استقلال پیکار کند و در دو هفته پایانی نیز به مصاف پرسپولیس و پدیده مشهد می‌رود.
رضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی درباره دیدار امروز تیمش مقابل پرسپولیس به جام‌جم گفت: «نمی توانیم نسبت به این بازی بی‌تفاوت باشیم. درست است که نه ترسی از سقوط داریم و نه می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برویم و مثلا دنبال سهمیه آسیا باشیم ولی بازیکنان من در کمال جوانمردی، بازی را ادامه می‌دهند و می‌خواهیم در کنار هم، بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.»
او در مورد پیش‌بینی‌اش از دیدار برابر پرسپولیس افزود: ما که پیشگو نیستیم؛ فقط می‌دانم برای کسب برد مقابل پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌رویم. در همه بازی‌ها، این تفکر در تیم من وجود داشته و بچه‌ها باید به‌دنبال پیروزی باشند و ان‌شاءا... مقابل پرسپولیس نیز یک نتیجه بسیار خوب می‌گیریم. می‌دانم احتمالا جمعیت زیادی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت، ولی مطمئن باشید بهترین شکل تاکتیکی را در زمین پیاده می‌کنیم تا به پرسپولیس گل بزنیم و هواداران مان را شاد کنیم.
مهاجری در مورد تمدید قراردادش برای فصل آینده گفت: مدیریت باشگاه تصمیم گرفت برای فصل آتی، قراردادم را تمدید کند چون می‌دانند من با صداقت کار می‌کنم و تمام تلاشم این است که بهترین نتایج را بگیرم. ما در این فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم، ولی باز هم روی پای خودمان ماندیم و نگذاشتیم از هیچ زاویه‌ای ضربه بخوریم. ان‌شاءا... در فصل آینده هم بتوانم روند بهتری را در پیش بگیرم و مهره‌های جوان و خوب بیشتری به فوتبال ایران معرفی کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها