پیروز قربانی: کامبک کردن لذت خاصی دارد

در فوتبال اروپا دو کامبک فوق‌العاده اتفاق افتاد، آن هم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۸۴

لیورپول بعد از شکست 3 بر صفر در خانه بارسا در دیدار برگشت موفق شد با 4 گل این تیم را شکست دهد و به فینال برسد. تیم تاتنهام هم بعد از شکست یک برصفر مقابل آژاکس در خانه خود، در دیدار برگشت هم 2 بر صفر عقب بود اما توانست 3 بر 2 برنده شود و به فینال راه یابد.
این کامبک‌ها بی شک تاریخی است و در ذهن همه باقی خواهد ماند. پیروز قربانی هم یکی از بازیکنانی است که طعم کامبک کردن را چشیده است. او در دربی 59 پایتخت موفق شد گلی بزند که آن بازی را برای استقلالی‌ها تبدیل به بازی تاریخی کند.
تا دقیقه 76 مسابقه، پرسپولیس 2 بر یک جلو بود. محمود فکری در دقیقه 84 موفق شد گل تساوی را برای آبی‌ها بزند ولی در دقیقه 3+90 این پیروز قربانی بود که یک گل فوق‌العاده زد و باعث برد3 بر 2 تیمش شد.
پیروز در این باره می‌گوید: «آن گل باعث شد تا خیلی چیزها در زندگی ام عوض شود. راستش همان موقع اصلا قرار نبود بازی کنم. یکسری مسائل بود که دوست ندارم آنها را باز کنم. خواست خدا بود استقلال ببرد و من گل بزنم. هر دو گلی هم که پرسپولیس زد اصلا سالم نبود. روی گل اول که داور اشتباه کرنر گرفت.گل دوم هم بعدا مشخص شد آفساید بوده.»
او درباره لذت کامبک کردن و حسی که بازیکن زننده گل دارد توضیح می‌دهد:«حسش که قابل توصیف نیست. کامبک کردن در هر شرایطی لذت خاصی دارد. قطعا بازیکنی که گل برتری را می‌زند همیشه در ذهن‌ها می‌ماند ولی به نظر من این کل تیم است که باعث موفقیت می‌شود و نباید برد را به اسم یک بازیکن نوشت. آن موقع هم خدا من را دوست داشت و باعث شد آن گل را بزنم، در حالی که کل تیم نقش داشتند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها