میثم عبدی، بازیگر برنامه «مخفیلم» در شبکه سه سیما درباره این مجموعه به مهر گفت: این برنامه نوعی دوربین مخفی است که روال آن با دوربین مخفی‌های معمول فرق دارد.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۲۱

وی ادامه داد: درواقع ما سه مجری هستیم که براساس یک موضوع مشترک دوربین مخفی‌های خود را تهیه می‌کنیم و بعد در استودیوی برنامه درباره آنها و واکنش‌های مردم حرف می‌زنیم. عبدی درباره این برنامه و این‌که چقدر تلاش می‌شود تا کار لوده و سطحی نباشد، توضیح داد: تیم این برنامه دغدغه اجتماعی دارد و نمی‌خواهد کار به سمت لودگی برود. من نمی‌توانم خودم از برنامه‌مان تعریف یا آن را قضاوت کنم ولی تلاش ما این بود کار لوده نباشد و به لحاظ اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشد.
این گوینده رادیو اضافه کرد: ممکن است کار در بخش‌هایی از ایده‌آل خود ما هم خارج شده باشد اما چون من بازیگر تئاتر هستم می‌دانم نمی‌توان از این اتفاقات جلوگیری کرد.
وی در پایان درباره طنز و کمدی‌های لوده در تلویزیون گفت: بخشی به دلیل فضای بسته است، کار کمدی شوخی با موضوعاتی است که به لحاظ سیاسی و اجتماعی تابو هستند و زمانی که فرد نتواند با این مسائل شوخی کند کارش به لودگی می‌زند چون می‌خواهد مخاطبش را حفظ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها