والدین و فرزند خانم دندانپزشک که در پی اختلاف مالی از سوی مردی کشته و جسدش سوزانده شده بود، برای قاتل او در خواست قصاص کردند.
کد خبر: ۱۲۰۴۲۶۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل دی سال 97 خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کردندکه دختر 40 ساله دندانپزشک‌شان قرار بوده به مطبش برود که ناپدید شده است. در این مرحله معلوم شد او آن روز با آژانس رفته که راننده شناسایی و با تحقیق از او مشخص شد آن زن را مقابل ایستگاه متروی جوانمرد قصاب پیاده کرده است. با کشف این سرنخ، ماموران دوربین‌های مترو را بازبینی کردند و پی بردند او سوار خودروی پرشیای سفید مردی شده و رفته است. پلیس در جست‌وجوی این مرد بود که ساعاتی بعد جسد سوخته زن گمشده در یک زمین کشاورزی در منطقه فشافویه کشف شد. این در حالی بود که ماموران مالک پرشیا را در منطقه مشیریه بازداشت کردند و او در جریان تحقیقات به قتل خانم دندانپزشک اعتراف کرد.
او چند روز پیش برای آخرین جلسه تحقیق از زندان به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس دشتبان گفت: قتل را قبول دارم. چندی پیش سهامی به مبلغ 120 میلیون تومان خریدم و مدتی بعد به پشتوانه‌ سهام، وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم؛ برای فروش آن سهام از طریق دوستم با خانم دندانپزشک آشنا شدم و سهام رابه او فروختم. زمان انتقال سهام به او متوجه شدم اگر وام تسویه شود، انتقال آن اشکالی ندارد. من در زمان تعیین ‌‌شده نتوانستم وام را تسویه و سهام را به نام او ثبت کنم. همین باعث اختلاف و درگیری‌مان شد. آن روز تهدیدم کرد که بابت کلاهبرداری از من شکایت می‌کند. عصبانی شدم و با فشار دادن گلویش باعث مرگش شدم. سمت جاده منتهی به فرودگاه امام خمینی حرکت کردم و در مکان خلوتی، جسد را آتش زدم.
والدین مقتول از طرف خودشان و نوه‌شان برای قاتل درخواست قصاص کرده‌اند. قاتل با صدور کیفرخواست پرونده‌اش، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها