مرد جوان پس از قتل هولناک دختر 12 ساله و پسر هفت‌ساله‌اش، خودزنی کرد. تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد انگیزه قاتل اختلاف با همسرش بوده و با نسخه مرد رمال فرزندانش را کشته بود.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۰۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 12 دقیقه دیروز مردی هراسان در تماس با پلیس راز این جنایت هولناک را فاش کرد. پس از این تماس تیمی از ماموران کلانتری طالقانی راهی محل جنایت در جاده ملارد شدند. مرد میانسالی که با پلیس تماس گرفته بود، در تحقیقات گفت: پسرم به نام سعید از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشت. همسرش هم به‌خاطر همین اختلافات، با ترک خانه‌شان نزد خانواده‌اش رفت.
امروز از طریق همسایه‌ها متوجه شدم که صدای تلویزیون خانه پسرم بلند است و او جوابگوی همسایه‌ها نیست. سریع خودم را به اینجا رسانده و پس از ورود به خانه با پیکر غرق در خون سعید و دو فرزندش روبه‌رو شدم.
ماموران در ادامه وارد خانه شده و با پیکر دختر 12 ساله‌ای به نام ستایش و پسر هفت ساله به نام محمد روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بودند. پدر خانواده نیز زخمی در گوشه‌ای افتاده بود.شیر گاز هم باز بود و به نظر می‌رسید، قاتل قصد داشته خانه را منفجر کند. در ادامه دو کودک به درمانگاهی در فردیس منتقل شدند اما مشخص شد براثر شدت جراحات جان باخته‌اند. مرد مجروح هم به بیمارستانی در مهرشهر انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
با گزارش این جنایت، بازپرس جنایی همراه تیم اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. در بررسی‌ها مشخص شد، پدر و مادر این کودکان از دو هفته قبل با هم درگیری داشتند و سعید به خاطر همین اختلاف پس از قتل دو فرزندش اقدام به خودزنی کرده بود.
فرمانده انتظامی فردیس در این‌باره گفت: به نظر می‌رسد درگیری با همسرش و قهر او انگیزه این قتل بوده است.
نسخه مرگبار مرد رمال
این در حالی است که حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب فردیس دیروز پس از تحقیقات اولیه از متهم، درباره انگیزه جنایت به جام‌جم گفت: بر اساس تحقیقات مقدماتی، حدود 11 ساعت از زمان قتل می‌گذشت و به نظر می‌رسد متهم شامگاه جمعه مرتکب این جنایت شده بود.
وی ادامه داد: عامل این جنایت در تحقیقات اولیه مدعی شده همسرش به‌خاطر اختلافاتی که با هم داشتند، خانه را ترک کرده و به خانه پدری‌اش رفته بود. او هم برای حل مشکلات سراغ رمالی رفته که مرد رمال به او می‌گوید تمام مشکلات به خاطر فرزندانت است. اگر آنها را بکشی مشکلات تمام می‌شود. متهم نیز طبق دستور مرد رمال فرزندانش را به قتل رسانده بود.
دادستان فردیس در پایان گفت: دستور شناسایی و دستگیری مرد رمال صادر شده است.
مشکلات مالی انگیزه قتل
مردی که از دوستان عامل جنایت خانوادگی در فردیس بود نیز به جام‌جم گفت: دوستم سال‌ها در بازار تهران تولیدی داشت و کار می‌کرد. شرایط زندگی‌اش خوب بود و در خانواده‌اش اختلاف و درگیری نداشت. اما همه مشکلات زندگی‌اش از دو سال پیش شروع شد. او به‌دلیل مشکلات اقتصادی ورشکسته شد. همین موضوع باعث شد او همه زندگی و کارش را از دست بدهد و بدهی‌های زیادی به بار بیاورد. وی افزود: او از یک سال پیش به سختی توانست آشپزخانه‌ای راه‌اندازی و با همسرش آنجا را اداره کند. هرچند کار در آنجا باعث شد بخشی از بدهی‌هایشان را بپردازند اما هنوز درگیر مشکلات مالی بود. او روز جمعه با یکی از دوستانش تلفنی حرف زده و گفته بود که می‌خواهد به مشهد سفر کند و از وی حلالیت طلبیده بود. صبح شنبه هم متوجه شدیم که دو فرزندش را کشته و خودزنی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها