لوله و اتصالات پی وی سی یو pvcu پلیکا گلپایگان از مشهورترین و بهترین لوله پلیکا موجود در بازار لوله و اتصالات ایران محسوب میشوند .
کد خبر: ۱۲۰۳۱۲۲
لیست قیمت روز فروش لوله پلیکا پی وی سی معمولی گلپایگان

هر چند کارخانه هایی همچون تهران اتصالات 110 ، پلیکا داراکار ، یاس سمنان و دیگر مدل های لوله و اتصالات پلیکا در ایران به تولید این لوله ی فاضلابی میپردازند اما کارخانه های لوله گلپایگان از نظر کیفیت و لیست قیمت روز هر شاخه لوله پلیکا کاملا مناسب تر و با کیفیت تر از مدل های مشابه و رقبا محسوب میشوند به طوری که این لوله و اتصالات پی وی سی پولیکا به عراق و کشورهای همسایه نیز صادر میگردند.

شما عزیزان جهت دریافت لیست قیمت هر متر لوله پلیکا گلپایگان و خرید اینترنتی لوله و اتصالات پلیکا میتوانید به صفحه https://www.galvapipe.com/?p=581 مراجعه نمایید یا با کارشناسان نمایندگی فروش لوله گلپایگان شماره 02166644999 ، 02166644998 و 02166644997 تماس حاصل فرمایید .

لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا از جنس پی وی سی pvc-u تولید میگردد . یک لوله فاضلابی چسبی با ضخامت ها و وزن های مختلف تولید و عرضه میگردد . توجه نمایید که در خرید لوله پلیکا ، وزن لوله اهمیت کمتری نسبت به ضخامت لوله پلیکا گلپایگان خواهد داشت .

لوله های گلپایگان با توجه به پس دادن امتحان خود نیازی به داشتن وزن غیر متعارف ندارند و کاملا طبق استاندارد ملی ایران تولید میگردند.

نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که ضخامت هر شاخه لوله پلیکا تعیین کننده کاربرد و کارایی این لوله فاضلابی لوله کشی آب ساختمان است .

از کارخانه های لوله پلیکا گلپایگان میتوان به کارخانه های زیر اشاره نمود :

  • لوله پلیکا پلیمر یاس گلپایگان pyg
  • لوله پلیکا پلیمر گلپایگان pg
  • لوله پلیکا لوله گستر گلپایگان LPG
  • لوله پلیکا تک ستاره گلپایگان TSG
  • لوله پلیکا گلسار پلیمر گلپایگان GPG

به تازگی کیفیت تازه ای از کارخانه پلیمر یاس گلپایگان تولید و در بورس فروش لوله و اتصالات پلیکا ایران عرضه شده است که به لوله پلیکا نانو پلیمر یاس گلپایگان مشهور است .

انواع لوله و اتصالات پلیکا چیست؟

لوله و اتصالات پلیکا همان طور که ذکر کردیم با توجه به ضخامت و توانایی تحمل فشار آب بررسی و در خط تولید قرار خواهند گرفت . این لوله پلیکا گلپایگان اکثرا لوله فاضلابی محسوب میشوند که در کنار لوله پلی پروپیلن در لوله کشی ساختمان استفاده خواهند شد اما لوله و اتصالاتی نیز هستند که برای هواکشی ساختمان در پروژه های تاسیساتی کاربرد دارند.

این لوله پلیکا هواکشی ضخامت خیلی کم و مقاومت کمتری نیز دارند و به لوله پلیکا نیمه قوی یا فشار ضعیف نیست شناخته میشوند .

ضخامت لوله و اتصالات پلیکا گلپایگان

مدل های متنوعی از لوله و اتصالات پلیکا گلپایگان وجود دارند که ما با توجه به یکی از بهترین آنها یعنی نانو پلیمر یاس و نمایندگی پلیمر یاس گلپایگان ، ضخامت این لوله و اتصالات را در اختیار شما قرار خواهیم داد .

لوله پلیکا سایز 63 معمولی با ضخامت 3 میلی متر تولید و به بورس فروش لوله پلیکا عرضه میشود . اختلاف قیمت این لوله با مدل نانو پلیمر یاس آن تنها 3000 تومان در هر شاخه است که البته این موضوع در این تاریخ صدق مینماید. لوله پلیکا سایز 75 نیمه قوی معمولی گلپایگان نیز با همین ضخامت یعنی با ضخامت 3 میلی متر تولید میگردد . این لوله فروش چندانی نسبت به انواع سایز های دیگر ندارد اما هم روی کار و هم تو کار استفاده میگردد .

لوله پلیکا سایز 90 معمولی گلپایگان نیز با ضخامت 3 میلی متر در خط تولید کارخانه قرار میگیرد . در بازار لوله و اتصالات پلیکا تهران ایران ، این سایز جزو پر فروش ترین ها محسوب میشود و معمولا شریان های اصلی لوله کشی آب ساختمان از لوله 125 ، 110 و همین سایز 90 استفاده میشود . لوله پلیکا سایز 110 گلپایگان ، نسبتا میتواند در رده انواع لوله پلیکا سایز بزرگ شناخته شود .

ضخامت لوله های کارخانه از این لوله به بعد دو دهم میلی متر بیشتر یعنی 3/2 میلی متر است که این به علت تولید استاندارد و دارا بودن وزن قابل تحمل برای نشکستن لوله است .

لوله پلیکا سایز 125 گلپایگان ، رسما یک لوله پلیکا سایز بزرگ است و با مدل 160 آن فروش کمتری دارد چون این لوله ها معمولا از ورودی آب لوله کشی شهری به ورودی آب ساختمان کشیده میشوند و در آنجا از لوله های سایز کوچک تر استفاده میشود.

این لوله پی وی سی گلپایگان نیز با ضخامت 3/2 میلی متر به فروش میرسد . لوله پلیکا سایز 160 گلپایگان در دو مدل معمولی و فشار قوی تولید میشود که مدل معمولی آن ضخامت 3/2 میلی متر را داراست . لوله پلیکا فشار قوی سایز 160 نیز دارای 4 میلی متر ضخامت لوله است.

بزرگ ترین سایز لوله پلیکا در کارخانه پلیمر یاس ، لوله پلیکا سایز 200 است که زیاد فروش چندانی ندارد چون معمولا برای ساختمان ها استفاده نمیگردد و برای برج سازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت . ضخامت لوله پلیکا سایز بزرگ 200 گلپایگان نیز 3/9 میلی متر است.

لیست قیمت روز فروش هر شاخه لوله پلیکا گلپایگان نانو پلیمر یاس و همچنین انواع مشخصات فنی لوله پلیکا ، استاندارد ها و گواهینامه های کارخانه های مختلف لوله پی وی سی گلپایگان را میتوانید با مراجعه به صفحه https://www.galvapipe.com/golpayegan-pvcu-pipe-fittings-price-list/ مشاهده نمایید و یا با کارشناسان فروش مجموعه گالواپایپ تماس حاصل فرمایید .

خرید اینترنتی لوله و اتصالات پلیکا معمولی نیمه قوی فشار ضعیف فشار قوی

کیفیت لوله و اتصالات یو پی وی سی upvc چه فشار قوی ، چه فشار ضعیف و چه معمولی باشند باید حتما درجه یک و با سایز و ضخامت و وزن لوله استاندارد تولید و عرضه گردند.

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات گالواپایپ، نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات پلیکا گلپایگان ، بهترین لوازم تاسیساتی ، شیرآلات برنجی، تجهیزات موتورخانه و انواع دیگر لوله و اتصالات را در اختیار شما قرار میدهد.

پیشنهاد میکنیم برای دریافت لیست قیمت روز هر شاخه لوله پلیکا با شماره های 02166644999 ، 02166644998 و 02166644997 تماس حاصل فرموده یا از سایت گالواپایپ به آدرس https://www.galvapipe.com دیدن فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها