73 سال زندان مجازات ربایندگان مرد میلیاردر

دختر جوان که با همدستی دو مرد برای تصاحب اموال مرد میلیاردر او را ربوده و با اسید شکنجه داده بودند، پس از محاکمه به 73 سال حبس و تحمل شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۵۷

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ماجرای این آدم‌ربایی مخوف اوایل آبان سال 95 و همزمان با شکایت مرد سالخورده ثروتمندی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد. با دستور قضایی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان فراری آغازشد.
شاکی به افسر تحقیق گفت:یک روز دختر جوانی مقابل خانه ویلایی‌ام در محله نیاوران آمد او مدعی شد که به‌تازگی همسایه‌مان شده و کاسکویش به خانه من پرواز کرده است. وی با اجازه من وارد شد و با یافتن پرنده‌اش رفت. بعد از این ماجرا با هم آشنا شده و یک شب مرا به رستوران دعوت کرد و بعداز خوردن شام با همدستی دو مرد مرا ربوده و با اسید شکنجه ام دادند. آنها اثر انگشتم را پای برگه ای زده تا اموالم را تصاحب کنند.بعد از دو روز با کمک یکی از نگهبان‌هایم فرار کردم.
در این مرحله پلیس در جستجوی یک زن و دو متهم مرد بود تا این‌که بعد از چند روزشقایق در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد. او در تحقیقات اولیه مدعی بود غریق نجات بوده و دانشجوی پزشکی است و نقشه ربودن و اسیدپاشی را اجرا نکرده است.
در ادامه دو همدست این دختر بازداشت شدند و به آدم‌ربایی مقرون به آزار، سرقت و سوزاندن شاکی با اسید به دستور شقایق اعتراف کردند. همین باعث شد که شقایق هم اعتراف کند و معلوم شد او دانشجو نبوده و همه حرف‌هایش دروغ بوده است. متهم زن به افسر تحقیق گفت: پیرمرد خانه‌اش را به بنگاهداری که نامزد دوستم بود، سپرده بود تا آن را اجاره دهد. نامزد دوستم هرطور شده بود می‌خواست، اموال پیرمرد را تصاحب کند. با او همراه شدم اما دریافتم می‌خواهد پول کمی به من بدهد. به همین خاطر با همدستی دو مرد دیگر خودم نقشه را پیش بردم.
در ادامه پرونده با صدور حکم جلب به دادرسی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهمان چندی پیش محاکمه شدند. قضات دادگاه سه متهم را به اتهام آدم ربایی ، اسیدپاشی و سرقت مقرون به آزار در مجموع به 73 سال زندان و تحمل شلاق محکوم کردند.
احکام صادره از سوی قضات شعبه 34 دیوان عالی کشور تائید و دیروز برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها