پپ به دنبال اعاده حیثیت مقابل پوچتینو

شاید اگر الان از طرفداران من‌سیتی بپرسید که کدام تیم و مربی را به عنوان دشمن شماره یک خود حساب می‌کنید، سریع به تاتنهام و مائوریتسیو پوچتینو اشاره می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۱۰

با بازی چهارشنبه‌شب این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا و حذف ناباورانه تیم پپ گواردیولا، حالا آبی‌های شهر منچستر به هیچ وجه نمی‌خواهند در عرض تنها چند روز تاتنهام یک جام دیگر را هم از این تیم بگیرد. با توجه به بازی‌های باقی مانده تا پایان این فصل لیگ جزیره، امتیاز دادن من‌سیتی در این بازی می‌تواند راه را برای قهرمانی لیورپول باز کند.
سیتی‌زن‌ها به دنبال این هستند که امروز در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی برسند تا دهمین برد متوالی برای این تیم به ثبت برسد. در طرف مقابل، تاتنهام رده سومی هم می‌خواهد با شکست دادن من‌سیتی به سومین پیروزی متوالی مقابل تیم‌های بالای جدول برسد. البته آمار و ارقام می‌گوید شانس من‌سیتی برای پیروز شدن در این بازی بیشتر از تیم شمال لندنی است. این تیم در سه بازی قبلی خود مقابل اسپرزها به پیروزی رسیده و در صورت شکست دادن تیم پوچتینو، بهترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر مقابل این تیم را به ثبت خواهد رساند. از سوی دیگر، یکی از چالش‌های مهم تاتنهام برای بازی امروز، خط حمله آتشین آبی‌های منچستر است. این تیم در 25 بازی گذشته خود در لیگ برتر هیچ بازی را با تساوی به پایان نرسانده که رکوردی بی‌نظیر در تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید. شاگردان پپ، از این تعداد بازی 21 بازی را با پیروزی به اتمام رسانده‌اند. پوچتینو گرچه تیمش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده، اما به‌خوبی می‌داند برای رفتن به مسابقات سال بعد کار بسیار سختی پیش‌رو دارد و شکست در بازی امروز می‌تواند جایگاه این تیم در جمع چهار تیم بالایی به‌شدت متزلزل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها