زن میانسال زمانی که به اتهام آدم‌ربایی و اخاذی بازداشت شد ادعای عجیبی را مطرح کرد. او مدعی بود آدم‌ربایی در کار نبوده و شوهر موقتش برای نپرداختن مهریه 180 سکه‌ای، آدم‌ربایی ساختگی را مطرح کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۴۳۹

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روز‌های پایانی اسفند سال گذشته مرد میانسالی با حضور در دادسرای جنایی تهران از زنی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.شاکی به بازپرس جنایی گفت: سوار خودروی پژوام بودم که زن میانسالی به عنوان مسافر سوار شد، اما در میانه راه با چاقو مرا تهدید کرد و پول خواست. پولی همراه نداشتم تا این‌که در تماس تلفنی با دوستانم آنها پنج‌میلیون تومان به حسابم واریز کردند و من اینترنتی به حساب این زن واریز کردم. او مدام از من می‌خواست به محله‌های مختلف بروم و سه ساعت گروگان وی بودم. سرانجام مرا از خودرو بیرون انداخت و با سرقت خودرویم فرار کرد. پلیس خودرویم را بدون سرنشین پیدا کرد.
متهم زن در جریان تحقیقات پلیسی چند روز پیش بازداشت شد. او دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: من هشت سال پیش به خاطر اختلاف با شوهرم، از او جدا شدم. پنج سال پیش در جریان تصادف با شاکی پرونده آشنا شده و با مهریه 180 سکه بهار آزادی به عقدش درآمدم. قبل از عید او به خانه‌ام آمد و با دخترم دعوایش شد. از دخترم حمایت کردم که او مرا ترک کرد. من هم مهریه‌ام را در دادگاه خانواده به اجرا گذاشته و حساب بانکی‌اش را مسدود کردم و پول واریزی به حسابم بابت مهریه بود. او به قصد انتقامگیری این شکایت دروغین را مطرح کرد تا مهریه‌ام را ببخشم.
با توجه به گفته‌های متهم، قرار شد پلیس دوباره از شاکی تحقیق کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها