شما هم حتما خبردار شده اید که احمق درجه یک جهان مردک زردنبو پرزیدنت ترامپ باز هم شکر زیادی خورده و طی اقدامی احمقانه و البته گل به خودی، سپاه پاسداران دوست داشتنی ما را یک نهاد تروریستی خواند و باقی ماجرا ... حالا باحال این است که همین اقدام مثلا سیاسی و حساب شده توی مملکتمان خیلی ها را به صرافت انداخته است و بازگشت بسیار غرور آمیزی به خویشتن خویش داشته اند .
کد خبر: ۱۲۰۰۱۱۷


از نماینده های مجلس که همه بالباس سبز خوشرنگ سپاه سرکار آمده اند که بگذریم خیلی های دیگر هم یا واقعا لباس سپاه و یا با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس، تصویر خودشان با لباس سپاه و با هشتگ من یک سپاهی ام را منتشر کرده اند و لایک درو کرده اند. مورد داشته ایم طرف تا همین یک هفته پیش معتقد بود سپاه یک سد مخفی بالای کوه‌های شیراز احداث کرده بود که بمب های اتمی که می سازد داغ نکنند بعد که دیده اطراف دروازه شیراز خیلی بزن و بکوب و رقص و شادی مردم برقرار است و حجاب ها هم تعریف چندانی ندارد به همین خاطر دریچه های سد مخفی را باز کرده که فسق و فجور مردم را آب ببرد و معلوم بشود رئیس کیه ؟ حالا همین بابا عکس با لباس سپاهی گذاشته و خودش را یک سپاهی معرفی کرده و به داشتن این غیور مردان افتخار ورزیده است ! هیچ کس هم نیست بگوید رفیق! نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی ! کدامت را باور کنیم مشتی ؟ از اون بدتر یه دوستی داشتیم این دوسه روزه قاب محافظ گوشی همراهش رو هم عوض کرده ویک قاب با طرح پلنگی نظامی خریده .
قاب قشنگی است و وقتی می پرسم چرا، می گوید اولا که خوشگل است ثانیا آمریکا که اینجوری کرد خدا رو چه دیدی شاید جنگ شد مجبور شدیم بریم بجنگیم، گفتم یه قاب متناسب با منطقه جنگی داشته باشیم . خلاصه که بعضی هامان کلا اعتقادی به توقف در میانه بام نداریم یعنی از آن ور افتادن کلا توی خونمان هست . کوتاه بیا رفیق. خاورمیانه رو بهم نریز اخوی ... ترامپ یه غلطی کرده.... شما وا بده.

حامد عسکری

شاعر و نویسنده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها