مستاجر معتاد که برای سرقت 20 کیلو برنج، سه عضو خانواده‌ای را به قتل رسانده بود با حکم قضات دادگاه کیفری به سه بار قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۳۶

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بیست و چهارم بهمن سال گذشته و به‌دنبال گزارش قتل سه عضو خانواده‌ای در شهرستان قیدار زنجان، در دستور کار تیم پلیسی قضایی قرار گرفت. در نخستین تحقیقات از محل جنایت مشخص شد مقتولان زنی 60 ساله، مردی 80 ساله و پسر 45 ساله معلولشان بودند که با ضربات چوبدستی به سر به قتل رسیده‌اند. مادر خانواده در ورودی اتاق و پدر و پسر نیز در رختخواب پهن شده زیر کرسی به قتل رسیده بودند. بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل قتل عام خانوادگی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند در کمتر از پنج ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کنند.
قاتل، مرد معتاد و مستاجر سابق این خانه بود که در بازجویی‌ها با وجود شواهد و دلایل، به انجام این جنایت اعتراف کرد. متهم در بازجویی‌ها گفت: به شیشه و هروئین اعتیاد دارم و با انگیزه سرقت وارد این خانه شدم و پس از قتل اعضای خانواده با سرقت دو گونی ده کیلویی برنج از محل گریختم. با گذشت کمتر از دو ماه از جنایت، قاتل در دادگاه کیفری یک استان زنجان پای میز محاکمه قرار گرفت.
حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در این‌باره به جام‌جم گفت: با توجه به حساسیت موضوع و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم منطقه پس از دریافت گزارش، به دادستان خدابنده دستور رسیدگی سریع دادم که با تکمیل تحقیقات و شکایت اولیای‌دم، متهم به قتل در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. وی افزود: پس از محاکمه متهم به قتل و دفاعیات او وکیل مدافعش، قضات دادگاه عامل این جنایت را به سه‌بار قصاص محکوم کردند. حکم در مرحله تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها