در حالی که تصویربرداری آخرین بخش‌های سریال «بهترین سال‌های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید در تهران ادامه دارد، آهنگساز پروژه نیز معرفی شد. پیمان خازنی آهنگساز شناخته شده، موسیقی بهترین سال‌های زندگی ما را می‌سازد.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۲۵



به گزارش جام‌جم، خازنی در این باره گفت: آهنگسازی برای این پروژه کاری سخت است. سختی‌اش هم به دلیل تغییرات زیادی است که در محل‌های فیلمبرداری از دهه ۳۰ به بعد اتفاق می‌افتد.
چون آغاز داستان از سیاهکل است، در ابتدا مدتی را به مرور موسیقی حوزه گیلان و تالش پرداختم و بعد به تدریج مشغول آهنگسازی شدم.
او ادامه داد: پس از چند قسمت داستان به تهران می‌آید و در تهران نیز به فراخور اتفاقات و تغییر محل‌ها سعی بر آهنگسازی به سبک دهه ۳۰ و ۴۰ البته با رویکردی سانتی مانتال دارم. در موسیقی ایرانی ظرفیت‌های فانتزی و رمانتیک بالایی وجود دارد و من تلاش می‌کنم به فراخور داستان از آنها بهره ببرم.
خازنی تاکنون با خوانندگان بنامی همچون سالار عقیلی، علیرضا قربانی، سینا سرلک و... همکاری داشته است.
وی سال ۹۵ به دعوت یونسکو به اجرای آثارش پرداخت. وی در کارنامه‌اش ساخت آثاری مانند پریچهره، به یاد من باش، شوخی، کجاست خانه باد، همهمه کاشی‌ها و اجرای موسیقی در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی را دارد.
همچنین به گفته محمدکامبیز دارابی، مجری طرح پروژه، تصویربرداری این سریال طی روزهای اخیر در بیمارستان هاجر واقع در عباس‌آباد صورت گرفته و از امروز یکشنبه 18 فروردین، گروه تولید به محل‌هایی در منطقه چهاردانگه خواهند رفت.
بهترین سال‌های زندگی ما به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.
این سریال در 30 قسمت برای پخش از شبکه سه‌سیما تولید می‌شود. داستان مجموعه از دهه‌30 روایت می‌شود و قصه‌ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می‌رسد. تنوع جغرافیایی محل‌های فیلمبرداری این سریال از جمله ویژگی‌های آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها