نشست خبری سریال «نون‌خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، 17 فروردین پس از گفت‌وگوی تلفنی بازیگران و عوامل سریال با مخاطبان در محل سازمان صداوسیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۸۲۰

به گزارش ایسنا، در ابتدای نشست مهدی فرجی، تهیه‌کننده گفت: پخش سریال به پایان رسید و مورد استقبال قرار گرفت. از صدا و سیما تشکر می‌کنم و همچنین از همکارانمان مانند آقای وفایی که با قلم زیبا این کار را نوشتند.
تیم این کار صبوری و تلاش کردند و در شرایط سخت آب و هوایی بودیم. ما برای مکان فیلمبرداری نگران بودیم و عوامل به عشق مردم سختی‌ها را پشت سر گذاشتند. سازمان صداوسیما اعلام کرد پربیننده‌ترین سریال نوروزی، نون‌خ است. همچنین از اهالی کردنشین سپاسگزاریم. آنها صبوری کردند و حتی نخبگان یادداشتی دادند. این ویژگی‌ها برای آقای آقاخانی کار فصل دوم را سخت می‌کند.
ساخت فصل دوم سفارش داده شده است، اما زمانش مشخص نیست و می‌خواهیم امروز درباره آن با مدیران صحبت کنیم.
فرجی ضمن اظهار همدردی با مردم سیل‌زده یادآور شد: شادی و نشاطی را که این سریال به وجود آورد به مردم تقدیم می‌کنیم و امیدواریم همه اقوام خود را در این سریال ببینیم و سهمشان ادا شود.
تهیه‌کننده نون‌خ گفت: فیلمبرداری این سریال در زمستان انجام شد و در نتیجه باید محل فیلمبرداری محدودتری انتخاب می‌کردیم. بخشی از تصویربرداری در کردستان و بخشی در تهران بود و اتفاقا بخشی از تحسین مردم برای مکان فیلمبرداری سریال بود.
فرجی تصریح کرد: وقتی آقای آقاخانی را دعوت کردیم، چند قسمت فیلمنامه را مرحوم الوند نوشته بود اما آقاخانی، فیلمنامه را نپسندید و تصمیم گرفت همین موضوع را با پرداختن به لهجه و قومیت بسازد.
سیروس میمنت هم در این نشست بیان کرد: بازخوردهای سریال خوب بود. برای برخی کارها گارد گرفته می‌شود، ولی ما در این کار این مسائل را نشنیدیم و ندیدیم. اگر کاری صادقانه باشد، مردم خوشحال می‌شوند و حمایت می‌کنند. حتی یک نفر امروز تماس گرفت و گفت اگر قسمت بعدی این سریال ساخته نشود، سر پل صراط جلوی شما را می‌گیریم.
سعید آقاخانی، بازیگر و کارگردان سریال نون‌خ هم بیان کرد: از عوامل سریال تشکر می‌کنم، زیرا کار سختی داشتیم و هماهنگی می‌خواست.
آقای فرجی ما را حمایت کردند. آقای زین‌العابدین، مدیر شبکه یک هم پشت کار ما بودند و از همه تشکر می‌کنم و برخورد مردم را خوب دیدم.
سعید آقاخانی گفت: ما با ویژگی فردی و قومی شوخی نمی‌کنیم و قصد نداریم هیچ‌گاه این کار را با اقوام ایران انجام دهیم. من با این مساله که بازیگران جدید به سریال ما خدشه وارد کرده‌اند، مخالفم چون این بازیگران تا به حال در سریالی بازی نکرده‌اند و کارشان در نون‌خ با کار دیگری مقایسه نمی‌شود و مخاطبان درباره این بازیگران اطلاعاتی ندارند. برخی از بازیگران این سریال کرد نبودند، اما به خوبی نقش یک کرد را بازی کردند. ما برای این سریال ۲۰۰ بازیگر انتخاب کرده بودیم که ۴۰ نفر به تهران آمدند و با آنها تمرین کردیم. به نظرم نقطه قوت سریال بعد از نویسندگی، بازیگری به ویژه بازیگران بومی بود. رنگ و نور و لوکیشن تهران، تکراری است. مردم آن خطه ساده‌تر و دوست داشتنی‌تر هستند. لوکیشن تهران لو رفته است.
در پایان نشست، مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما خطاب به عوامل سریال نون‌خ گفت: رئیس رسانه ملی تمایل داشتند برای قدردانی از عوامل سریال در این جلسه شرکت کنند، اما به دلیل جلسه‌ای کاری نتوانستند و من از جانب ایشان در این جلسه حضور دارم تا ضمن تقدیر از عوامل، پیام رئیس رسانه ملی را هم به عوامل سریال ابلاغ کنم که گفتند پس از مجموعه پایتخت، سریال نون‌خ کاری قوی و نوآور بود که این موضوع قابل تقدیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها