بعد از اتمام بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران در اهواز اتفاقی حاشیه‌ای رخ داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۹۹۸

یکی از هواداران که خود را به کنار زمین رسانده بودند به سمت نیمکت استقلال رفت تا بتواند پیراهن فرشید اسماعیلی را بگیرد. در آن گیر و دار پلیس سعی کرد هوادار را از آنجا دور کند چراکه به هر حال هواداران فوتبال اجازه ندارند کنار زمین باشند. از سویی هوادار استقلال که کنار زمین آمده بود قصد داشت به هر شکل ممکن لباس فرشید اسماعیلی را بگیرد و حتی او را گرفته بود و می‌کشید. این رفتار هوادار باعث شد پلیس برای بیرون بردنش وارد عمل شود. او حتی نام اسماعیلی را فریاد می‌زد. بعد از این اتفاق خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌که هافبک استقلال با یکی از هواداران درگیر شده است. فرشید اسماعیلی که بشدت از انتشار چنین اخباری دلخور است، می‌گوید: «اصلا بحث درگیری نبود و نمی‌دانم چرا بعضی رسانه‌ها چنین خبرهای حاشیه‌ای درست می‌کنند. یکی از تماشاگران پیراهن من را می‌خواست ولی پلیس او را گرفته بود و نمی‌گذاشت نزدیک من شود. اصلا کاری نکردم ولی خبرهای اشتباه نوشتند که من درگیر شدم.»
استقلال تهران می‌تواند اوضاعش را سر و سامان دهد؟ هافبک استقلال توضیح می‌دهد: «خدا را شکر شرایط تیم بهتر از قبل است. موفق شدیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اگر در بازی‌های باقی مانده نیم فصل هم برنده باشیم می‌توانیم جهش خوبی در جدول لیگ برتر داشته باشم. استقلال در سال‌های اخیر تجربه خوبی داشته است. هر سال تیم ما در نیم فصل قدرت گرفته. به همین خاطر انشالله می‌توانیم در نیم فصل دوم امسال هم خیلی از امتیازها را جبران کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال امسال نتوانست آن‌گونه که باید نتیجه بگیرد، می‌گوید: «شاید فکر کنید توجیه می‌کنیم ولی این‌طور نیست. استقلال تغییرات زیادی داشته ولی الان خیلی بهتر از قبل شده‌ایم. به قول معروف در زمین با هم مچ‌تر شده‌ایم و این می‌تواند کمک کند که ان‌شاءا... نتایج خوبی به دست بیاوریم. در این مدت از نظر بدنی هم تمرینات خوبی داشتیم و الان شرایط برای نتیجه گرفتن مهیاست. ان‌شاءا... بازی‌های بهتری به نمایش خواهیم گذاشت.»
اسماعیلی در پایان به هواداران استقلال اشاره می‌کند و می‌گوید: «می دانیم که به هر حال نتایج امسال خوب نبوده و در بعضی بازی‌ها واقعا شرمنده شان شدیم. الان که تیم سر و شکل گرفته قول می‌دهم که بتوانیم نتایج بهتری به‌دست بیاوریم. استقلال تیمی است که واقعا با پشتوانه این هواداران تبدیل به یک قدرت می‌شود. دوست داریم دوباره شرایط طوری شود که کل ورزشگاه را پر کنند. از این به بعد انگیزه‌مان برای جبران بیشتر شده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم بزودی بازی می‌کنیم. در گروه سختی قرار گرفته ایم ولی برایمان کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. تنها و تنها به این فکر می‌کنیم که نتایج خوبی به دست بیاوریم و از گروه مان صعود کنیم. به هر حال در آسیا بهترین‌ها حضور دارند و تیم‌هایی هم که در گروه ما قرار گرفته اند جزو بهترین‌ها هستند. ان‌شاءا... بتوانیم آنجا نتایجی بگیریم که واقعا نتایج لیگ را برایمان جبران کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها