اوله در انتظار معجزه در پاریس

خوشبین‌ترین هواداران منچستر هم می‌دانند تیم محبوب‌شان برای پیروزی در بازی امشب مقابل پاری‌سن ژرمن به چیزی بیش از یک معجزه نیاز دارد. شاگردان اوله گونار سولسشر در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در اولدترافورد، بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کردند تا امیدشان برای صعود به مرحله بعد به پایین‌ترین حد ممکن برسد. چیزی که باعث شده شرایط منچستر برای این بازی چندان هم خوب نباشد، تعداد بالای مصدومان و محرومان این تیم است.
کد خبر: ۱۱۹۵۹۲۸


مارسیال، والنسیا، ماتیچ، لینگارد، ماتا و الکسیس سانچس به دلیل مصدومیت بازی امشب را از دست داده‌اند. به این فهرست، پل پوگبا را هم باید اضافه کرد که به دلیل محرومیت غایب است. سولسشر از زمان آمدن به منچستر، کارنامه درخشانی در بازی‌های خارج از خانه دارد. از دسامبر سال گذشته میلادی تاکنون، منچستر هشت بازی متوالی خارج از خانه را با پیروزی به پایان رسانده است. اما شاید این محدودیت‌ها موجب شود رکورد خوب سولسشر نیز در این بازی تغییر کند. باخت بازی رفت در منچستر هم یک رکورد منفی دیگر برای شیاطین سرخ به ثبت رساند. این برای اولین‌بار از سال 2012 است که منچستر در دو بازی متوالی در اروپا نتیجه را به حریف واگذار می‌کند.
اما در طرف مقابل، همه چیز برای تیم توماس توخل بر وفق مراد است. آنها در لیگ فرانسه بعد از 26 هفته، 71 امتیاز به دست آوردند که در تاریخ لوشامپیونه این تعداد امتیاز بی سابقه است. از سوی دیگر، این تیم از 21 بازی این فصل خود در خانه، ده بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم همچنین با زدن 19 گل در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان، در کنار من‌سیتی بهترین عملکرد را در خط حمله دارند. طی یک ماه گذشته، کاوانی و نیمار به‌دلیل مصدومیت غایبان اصلی تیم توخل بوده‌اند، اما کیلیان امباپه در این هفته‌ها طوری بازی کرده که غیبت آنها به هیچ وجه احساس نشده است. او در لیگ فرانسه تاکنون 26 گل به ثمر رسانده و در بازی‌های اروپایی تیمش نیز چهار گل برای تیم توخل زده است.
بازگشت‌های رویایی
طرفداران منچستر در اوج ناامیدی به بازگشت‌های رویایی فکر می‌کنند که تیم‌های اروپایی در چند سال گذشته آن را تجربه کرده‌اند. بارزترین آن مربوط به بارسا در مرحله یک هشتم نهایی 17ـ2016 بود شکست ۴ بر صفر برابر پاری سن ژرمن را در خانه با نتیجه تاریخی 6 بر یک جبران کرد.
رم یک فصل بعد شکست ۴ بر یک مقابل بارسلونا را جبران کرد و در ورزشگاه المپیک با سه گل پیروز شد. لیگ قهرمانان پیشتر هم یک نتیجه باورنکردنی به خود دیده بود. دپورتیوو لاکرونیا پس از آن که در سن سیرو با نتیجه ۴ بر یک مغلوب میلان شد در بازی برگشت در ریازور پیروزی ۴ بر صفر را به دست آورد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 04-2003 صعود کرد.

برنامه بازی‌های امشب
پاری‌سن ژرمن - منچستر یونایتد (‌23:30)
پورتو - رم (‌23:30)

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها