مرد کینه‌جو برای انتقام از زنان فامیل، عکس‌های خصوصی آنها را در اینستاگرام منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۹۷

به گزارش جام‌جم، چندی قبل و در پی طرح شکایت دختر 25 ساله‌ای در مورد انتشار تصاویر شخصی و خصوصی‌اش در شبکه‌های مختلف مجازی بویژه اینستاگرام ، پرونده‌ای در پلیس فتای تهران تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، چندزن جوان دیگر به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی عنوان کردند، تصاویر آنها نیز به شیوه‌ای مشابه در فضای مجازی منتشر شده که در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که تمام آنها رابطه خویشاوندی با یکدیگر دارند .
کارآگاهان پلیس فتا در جریان تحقیقات متوجه شدند مجرمی با دسترسی به عکس‌های خصوصی این زنان، صفحاتی جعلی در اینستاگرام راه‌اندازی کرده و عکس‌ها را در آن منتشر کرده است. کارآگاهان موفق به شناسایی مردی 35ساله شده و وی در خانه‌اش در منطقه ستارخان تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دارای رابطه خویشاوندی و خانوادگی با شاکیان است.
متهم در اظهارات اولیه منکر اطلاع از انتشار تصاویر شکات در شبکه‌های مجازی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و اقرار کرد؛ با انگیزه انتقامگیری از بستگان خود اقدام به انتشار تصاویر زنان و همچنین اخبار کذب درخصوص آنها کرده است .
متهم ادامه داد: به دلیل رابطه خویشاوندی به صفحات آنها در اینستاگرام دسترسی داشته و عکس‌های آنها را از صفحه‌شان برداشته و صفحات جعلی را راه‌اندازی کرده و مطالب کذب را با عکس‌های آنها منتشر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها