شب انتقام رئال از بارسا

رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 23:15 امشب باز هم به دیدار هم می‌روند. این سومین بازی آنها در یک ماه گذشته است.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۴۷

دو تقابل آنها به نیمه‌نهایی کوپادل‌ری مربوط می‌شد: تساوی یک بر یک در نیوکمپ و برتری 3 بر صفر بارسلونا در سانتیاگوبرنابئومادرید. آن بازی 3 شب قبل برگزار شد و حالا چهارمین بازی این فصل و سومین بازی یک ماه اخیر را برگزار می‌کنند و این بار در چارچوب لالیگا.
بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با برتری 5 بر یک بارسا به پایان رسید و حالا شاگردان سانتیاگو سولاری فقط یک هدف دارند و آن هم یک بازی برتر و پیروزی برای دفاع از اعتبارشان. آنها تقریبا همه چیز را در این فصل به شاگردان ارنستو والورده باخته‌اند. هم بازی رفت را و هم جام حذفی را. حالا هدف کاملا مشخص است؛ اما در این اوضاع آشفته، رسیدن به هدف کمی سخت است. اردوی رئال مادرید آشفته است. بیل ساز جدایی را کوک کرده و ایسکو و آسنسیو هم دیگر جایی در تفکرات سولاری ندارند. گرچه تیم به هر سه نفر نیاز دارد؛ اما آنها خارج از دایره انتخاب سرمربی هستند.
بارسلونا شاید مانند بازی سه‌شب قبل بتواند کمال استفاده را از این وضعیت ببرد. بازی بامداد پنجشنبه مانند بازی رفت لالیگای این فصل کاملا تحت تاثیر درخشش سوارز بود. بازیکنی که در 3 ماه اخیر کاملا در افت به سر می‌برد. بارسلونا بعد از آن بازی بلافاصله به ایالت کاتالونیا برگشت. مسی پنجشنبه‌شب سالگرد تولد همسرش را با فرزندانش جشن گرفت و دیروز هم بارسا در کمپ خود تمرین کرد و امروز فاصله 8/623 کیلومتری تا مادرید را با پروازی یک ساعته طی می‌کند. این روالی است که باسایی‌ها از 5 سال قبل به آن عادت کرده‌اند و دیگر خبری از اقامت یک شبه در مادرید نیست.
رئال مادرید از ساعت 23:15 از دویست و چهل و دومین ال‌کلاسیکوی رسمی پذیرایی می‌کند. 95 برد حاصل کار هر یک از دو تیم در دیدارهای رسمی بوده است. البته 33 بازی دوستانه هم در تاریخ دو باشگاه دیده می‌شود که 19 برد برای بارسلونا و 4 برد برای رئال مادرید ثبت شده و 10 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. اگر برنده بازی امشب بارسلونا باشد، برای اولین بار در تاریخ تعداد بردهایش در ال‌کلاسیکوهای رسمی را بیشتر از رئال مادرید خواهد کرد. باید دید بازی امشب چگونه پیش خواهد رفت و با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید. 3 شب قبل، وینیسیوس جونیور بازیکن 19 ساله رئال مادرید و مسی بازیکن 32 ساله بارسلونا هر دو در گلزنی ناکام بودند؛ اما وینیسیوس همه هواداران رئال را به تولد یک ابرستاره جدید امیدوار کرد.
باید دید این دو بازیکن در بازی امشب چه نمایشی ارائه می‌کنند. ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی مادرید که از این بازی پذیرایی می‌کند، امشب هم کانون توجه فوتبالدوستان دنیاست. آیا امشب به کام مادریدی‌ها می‌شود یا باز هم بارسلونا با دست پر از برنابئو برمی‌گردد؟‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها