جنجال بزرگ در اهواز، پرونده در کمیته اخلاق

احتمال محرومیت مهاجم استقلال

بعد از بازی فولاد و استقلال در اهواز اتفاقی جنجالی رخ داد. مقابل هتل محل اقامت استقلال، بلبشویی به پا بود. پلیس هم نتوانسته بود طرفداران را کنترل کند و به همین خاطر آنها خیلی به بازیکنان نزدیک می‌شدند. در لحظه‌ای یکی از هواداران، موی گادوین منشا بازیکن نیجریه‌ای استقلال را کشید که با واکنش تند او روبرو شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۰۶

این بازیکن قصد داشت از بین هواداران رد شود ولی یکی از آنها در حرکتی عجیب دست انداخت و موی منشا را کشید تا او هم از کوره در برود و یک مشت محکم به این هوادار بزند. در همان لحظه هواداران دیگر مشغول گرفتن فیلم بودند و در کسری از ثانیه فیلم این درگیری در همه جا پیچید. کانال‌های مختلف خبری آن را منتشر کردند. ابتدا خیلی‌ها متوجه نشدند چرا منشا از کوره در رفته و تصور می‌کردند شاید کسی حرفی زده که او عصبی شده است. در ادامه تصویری هم آمد که نشان می‌داد هواداری موی منشا را کشیده است.
این اولین‌بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی استقلالی‌ها برای بازی با پارس جنوبی جم هم به عسلویه رفته بودند هواداران برخورد بسیار بدی با بازیکنان داشتند. آنها علاوه بر این‌که بازیکنان را به این‌سو و آن‌سو می‌کشیدند چند بار با دست به صورت و سر بازیکنان زدند و حتی موی یکی از بازیکنان خارجی این تیم را کشیدند. با این حال همواره تاکید این است که بازیکنان واکنش تندی نشان ندهند. به همین خاطر احتمال محرومیت گادوین منشا از سوی کمیته اخلاق وجود دارد. این کمیته مسؤول بررسی چنین پرونده‌هایی است.
با وجود مقصر بودن منشا بی‌شک نباید از کنار این مساله عبور کرد که به هر حال باید نیروهای پلیس هم در چنین مواردی جو را کنترل کنند. بعد از سفر استقلال به اهواز هم ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد هواداران فرهاد مجیدی را هم به شدت مورد نوازش قرار می‌دهند. تجمع آنها مقابل هتل تیم باعث شده بود تا همه چیز از کنترل پلیس خارج باشد. اصولا در برگزاری یک فوتبال رسم بر این است که مسؤولان برگزاری مسابقه تدارک لازم از زمان حضور تیم‌ها در هتل تا رسیدن به ورزشگاه و بازگشت آنها را فراهم کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم اما هنوز در هجدهمین دور مسابقات لیگ برتر، این تدارک حداقلی انجام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها